Reviews over Dombas

Geweldige plek, rustig en uniek

Helliemond,
    4-7-2015

Het pad ernaartoe deed eerst mijn wenkbrauwen fronzen, maar met rustig rijden kom je eenmaal boven en zijn er grote plekken bij de hutten tegenover de receptie. De ontvangst weer uitermate vriendelijk en gratis goede wifi. Het restaurant is echt geweldig met voor Noorwegen heel vriendelijke prijzen. Sanitair is echt super schoon en goed. De mensen die de hutten bewonen kunnen nog wel ff doorzakken tot middernacht maar dan is het rustig. Helaas regende het smorend want anders hadden we eigenlijk de omgeving nog graag willen zien want het is echt idyllisch een aanrader.

unieke plek in prachtig natuurpark

Toos Timmer,
    5-8-2014

Fijne camping met net sanitair bij Dovrefjell Nationalpark en Rondane Nationalpark. Prachtige muskusos safari, een unieke ervaring. Aanrader.

wel een mooi uitzicht

Piet,
    28-8-2011

Ziet er niet als een Hotel uit het is een beetje koud van binnen maar voor de wintersport een goede locatie. Wel schone kamers en badkamer ook. Voor het diner en onbijt moet je naar een andere locatie het eten was daar goed en een vriendelijke bediening.

eenvoudig vakantiehuisje in Dombas

cintha,
    6-7-2011

trolltun Gjestegard is een skicentrum met vakantiehuisjes.

Huisje zeer eenvoudig ingericht net genoeg voor 4 personen, geen waterkoker.

Vriendelijk personeel bij de receptie. Internet wireles in het hoofdgebouw.

Parkeren en wegrijden bij het huisje gaf wat problemen, omdat je hoog op de berg zit.

Wel een mooi uitzicht op de bergen en fantastische wandelroutes. Dombas is erg toeristisch ingesteld.Alle Nederlanders werden bij elkaar gezet in de vakantiehuisjes op het park.

Simpel hotel

dordtboy,
    26-4-2011

Wij hebben in het hotel gedeelte van het park diverse malen geslapen op weg naar Trillevallen (waar wij een hotel hebben gehad). de kamers zijn niet ruim, de bedden zijn smal. In het restaurant moet je eten wat de pot schaft als het open is. Want het is vaak gesloten voor prive feestjes. Het hotel ligt in een prachtige omgeving.

Het ontbijt in het hotel is goed.

Dombas scoort een 8 uit 10, op basis van 8 reviews