Hotel Elveseter

Weer vandaag-9°-19°
Hotel Elveseter
5,6

22 reviews over Hotel Elveseter in het Nederlands

Goed:de ligging van het hotel in een groen dal en de inrichting van het hotel, bijna een museum

Niet goed:de zeer propere inrichting van de kamers smalle bedden te kleine badkamers op 3 vierkante meter zijn douch,wastafel en toilet geposteerd dagelijks gemalen groente als soep opgediend hoofdgerecht was veelal met puree en een onbestendige saus dessert was hap slik weg

Fred,
7-1-2017

Kamers zijn wel eenvoudig ,maar goed voor te overnachten

zijn hier 4 nachten geweest bedden perfect

Bediening perfect

Ligging geweldig zo tussen die bergen

echt aan te raden als je van natuur en rust houd !!!

Bij problemen met het eten oid wordt alles direct geregeld

Zijn hier met touroperator geweest

Het hotel is een soort museum vindt ik geweldige inrichting veel geleerd over de geschiedenis

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad

Zou zo weer gaan

geweldig hotel in een geweldig land

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel

Sien Tooms
14-10-2016

Hotel elseveter is een sfeervol , kunstzinnig en mooi tradioneel hotel. De kamers zijn eenvoudig en netjes. Het personeel is aardig. Het hotel heeft een mooie historie en prachtige schilderijen. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Kortom, een geweldig hotel. Sien tooms

We hebben een aantal aanbieders voor Elveseter voor je op een rij gezet:

Volgens onze chauffeur was dit hotel spartaans, maar alles wat je nodig hebt is er. De bedden zijn uitstekend, de kamers groot genoeg en de badkamer was wel aan een renovatie toe, maar alles was brandschoon. Het personeel was uiterst vriendelijk en voorkomend. Het ontbijtbuffet was uitmuntend en het diner smaakvol,hoewel een tikkeltje eenvoudig. Maar de omgeving was spectaculair en zo'n honderden jaren oude boerderij heeft een enorme charme!

Eén minpuntje, het was nogal vochtig op de kamer, maar er stond een uitstekende elektrische radiator waarmee je de boel weer een beetje droog kon stoken. Als ik al ooit nog eens in Noorwegen zou komen zou ik er zo weer heengaan.

Bijzonder hotel . Meer een museum dan een hotel !'

Jan.P
15-9-2016

Kamers niet meer van deze tijd. Afstapje naar de " badkamer" levensgevaarlijk!

super

Rikie peters
4-9-2016

Mooi historisch hotel ,super eten ,geweldig mooie natuur ,zou zo weer terug willen .

Een unieke ervaring in authenticiteit

Emmy Kleijngeld
28-7-2016

Wij troffen een nette schone kamer die groot genoeg was voor maar liefst 5 overnachtingen; wij vonden het sanitair ouderwets maar alles deed het. De ouderwetse tegels in de badkamer horen gewoon niet vervangen te worden!!!

De bedden sliepen perfect. De ligging van het hotel is uit de kunst en het eten prima.

Ik heb genoten van de kleurrijke verzameling attributen en de schilderijen zijn fascinerend. De gratis koffie is heel goed te drinken zowel binnen als buiten op het terras (wel het kopje opruimen uiteraard)

Voor mij met een beperkte mobiliteit was het val- en struikelgevaar helaas te veel aanwezig. De tegelpaden naar de bijgebouwen en stoepen waren een beproeving. Niet alle afstapjes zijn goed aangegeven, dat behoeft verbetering.

Het personeel is allervriendelijkst. De 6e generatie Elseveter was zeer bereid om tekst en uitleg over de kunst te geven.

Voor wie niet zeiken wil, is dit hotel absoluut de moeite waard.

Museum hotel

Henk Geleijns
27-6-2016

Het is een prachtig gelegen hotel, met een hoofdgebouw wat als familiemuseum is ingericht. De kamers zijn niet al te groot, maar echt op zij oud- Noors ingericht. Veel kleur en alles van hout. Het sanitair is ook oud en eigenlijk zal dat vervangen moeten worden om het aan de hedendaagse eisen te laten voldoen.

Het personeel is heel vriendelijk, het ontbijt en de diners zijn heel erg goed.

Al met al goede en leuke herinneringen aan dit hotel. Voor oudere bezoekers is het jammer dat er geen lift is, maar het personeel wil gerust de koffers en dergelijke naar boven brengen.

Werd aanbevolen als de oude bende

Wil
14-9-2015

Ziet er op het eerste gezicht uit als een historische boerderij met veel bijgebouwen. Het verblijf kan aangenaam zijn, maar dan moet je het geluk hebben een goede kamer te treffen. Je kunt ook in een veredelde hondenhok terecht komen. De chauffeur van de touringcar noemde het een "oude bende" voordat wij waren aangekomen. Hoewel op de verzorging niets valt aan te merken, was ik blij na 2 nachten weer te kunnen vetrekken.

Uniek hotel, maar niet voor lang verblijf

MartieHermien
1-9-2012

Hotel Elveseter is een uniek hotel, een kruising tussen een poppenhuis en een museum. Je blijft er van alles zien. Het heeft een bijzondere uitstraling, alleen alles is van (oud) hout. vloeren, wanden, (klemmende) deuren, (krakende) bedden. De sanitaire ruimte is slecht, in een klerenkast heb je nog meer ruimte, bij het douchen wordt de hele ruimte nat. Ramen open laten staan kan niet, het stikt er van de muggen. De maaltijden zijn uitstekend, alles biologisch. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Elveseter voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elveseter in Boverdalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elveseter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.