Reviews over Boverdalen

Fred,
    7-1-2017

Kamers zijn wel eenvoudig ,maar goed voor te overnachten

zijn hier 4 nachten geweest bedden perfect

Bediening perfect

Ligging geweldig zo tussen die bergen

echt aan te raden als je van natuur en rust houd !!!

Bij problemen met het eten oid wordt alles direct geregeld

Zijn hier met touroperator geweest

Het hotel is een soort museum vindt ik geweldige inrichting veel geleerd over de geschiedenis

Ik heb hier een geweldige vakantie gehad

Zou zo weer gaan

geweldig hotel in een geweldig land

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel

Sien Tooms,
    14-10-2016

Hotel elseveter is een sfeervol , kunstzinnig en mooi tradioneel hotel. De kamers zijn eenvoudig en netjes. Het personeel is aardig. Het hotel heeft een mooie historie en prachtige schilderijen. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Kortom, een geweldig hotel. Sien tooms

Als je van natuur en oude spullen houdt? Geweldig!

Hermina,
    16-9-2016

Volgens onze chauffeur was dit hotel spartaans, maar alles wat je nodig hebt is er. De bedden zijn uitstekend, de kamers groot genoeg en de badkamer was wel aan een renovatie toe, maar alles was brandschoon. Het personeel was uiterst vriendelijk en voorkomend. Het ontbijtbuffet was uitmuntend en het diner smaakvol,hoewel een tikkeltje eenvoudig. Maar de omgeving was spectaculair en zo'n honderden jaren oude boerderij heeft een enorme charme!

Eén minpuntje, het was nogal vochtig op de kamer, maar er stond een uitstekende elektrische radiator waarmee je de boel weer een beetje droog kon stoken. Als ik al ooit nog eens in Noorwegen zou komen zou ik er zo weer heengaan.

super

Rikie peters,
    4-9-2016

Mooi historisch hotel ,super eten ,geweldig mooie natuur ,zou zo weer terug willen .

Een unieke ervaring in authenticiteit

Emmy Kleijngeld,
    28-7-2016

Wij troffen een nette schone kamer die groot genoeg was voor maar liefst 5 overnachtingen; wij vonden het sanitair ouderwets maar alles deed het. De ouderwetse tegels in de badkamer horen gewoon niet vervangen te worden!!!

De bedden sliepen perfect. De ligging van het hotel is uit de kunst en het eten prima.

Ik heb genoten van de kleurrijke verzameling attributen en de schilderijen zijn fascinerend. De gratis koffie is heel goed te drinken zowel binnen als buiten op het terras (wel het kopje opruimen uiteraard)

Voor mij met een beperkte mobiliteit was het val- en struikelgevaar helaas te veel aanwezig. De tegelpaden naar de bijgebouwen en stoepen waren een beproeving. Niet alle afstapjes zijn goed aangegeven, dat behoeft verbetering.

Het personeel is allervriendelijkst. De 6e generatie Elseveter was zeer bereid om tekst en uitleg over de kunst te geven.

Voor wie niet zeiken wil, is dit hotel absoluut de moeite waard.

Boverdalen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 2 reviews