Camping Stranda

1 review over Camping Stranda in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

leuke camping aan het meer

Peter en Truus
24-7-2011

Deze camping ligt 6 km van Lillehammer. Je mag zelf een plekje zoeken. Langs het meer staan picknick tafels. Er is een aanlegsteigertje voor kleine bootjes. Op het terras gedeelte zijn vaste staanplaatsen. Prima camping om Lillehammer te verkennen ook Gjovik ligt in de buurt. Gratis internet. Het sanitair is een beetje oud maar wel schoon. Genoeg schaduw plekken maar ook genoeg plekken in de zon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stranda in Biristrand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stranda scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.