Appartement Stolstunet

Appartement
Weer vandaag18°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Stolstunet voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit
D-reizen
D-reizen

2 reviews over Appartement Stolstunet in het Nederlands

Prima appartement, midden in het dorp.

Frederike
17-9-2013

Het zijn redelijk nieuwe appartementen, met voldoende ruimte, goede keuken en badkamer en een ruim balkon.Het complex is boven de supermarkt gevestigd midden in het levendige dorpje. Vlakbij het prachtige National Park, geweldig!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldig

fam van Lith
18-8-2011

Heel luxe ingericht met parkeergarage en liften. Uiterst vriendelijk personeel. Toen we ons appartement uit moesten omdat de eigenaar (timeshare?) plotseling op kwam dagen kregen we het meest luxe penthouse (10 p) aangeboden met gratis schoonmaak en diner voor vier personen. Alles in Beitostolen op loopafstand. Supermarkt onder complex. Achterzijde fantastisch uitzicht.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stolstunet in Beitostolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stolstunet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.