Vakantiehuis Beitostølen Cabin Park

Matig

4 reviews over Vakantiehuis Beitostølen Cabin Park in het Nederlands

Nico&Diana
20-3-2009

Huis erg primitief, 1 kookplaat was defect erg last als je met 9 man bent.

Beneden was alles best prima, de bank zat goed.

De toilet en badkamer waren heel goed en schoon, goede douche, met heerlijke vloerverwarming.

De boven verdieping was echt vreselijk voor oude mensen gezien je er niet rechtop kan staan.

De bedden waren erg smerig, met bloedplekken op het matras en vieze vlekken in de dekbedden, zou een wasbeurt en stomerij zeer zeker aanraden. Boven waren de bedden gemaakt van een paar dubbel geslagen matten.

Ondanks alles toch een leuke vakantie gehad, maar dat kwam meer door de omgeving en de sneeuw dan door het appartement. Ik zou hier dus niet nog een keer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

nooit meer

jannij
25-1-2009

Wiij zijn in juli 2008 geweest .Bedden vies urine plekken,bloedvlekken op kussens en dekbedden.

Douche schoon. Omgeving : rommelig door bouw afval etc. Geen aangename vakantie plek .

Er zijn in Beitostolen betere vakantie woningen.

Gereisd met partner in juli 2008
2008

Hytter goed.

Joke
18-9-2008

Wij hadden nog geen gerenoveerde hytter

De Matrassen te vies om op te slapen stuk en in geplast.

Geen opstap voor de hytter, dus moet je een grote stap maken.

Stoelen buiten waren stuk.

En het terrein smerig

In 2004 was het prima.

Maar we vinden dat ze nu meer tijd en geld in het hotel steken.

Gereisd familie in juni 2008

2007

Ligt tussen twee kleine winkelcentra in

Peter Poppe
25-10-2007

Ligt tussen twee kleine winkelcentra in.

De huizen zijn goed ingericht alleen de matrassen

zijn niet van de dikste kwaliteit.

Goed ingerichte keuken. Prettig zitmeubilair en rustig gelegen en op loopafstand van de beide winkelcentra met beiden een supermarkt en horecavoorziening.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beitostølen Cabin Park in Beitostolen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beitostølen Cabin Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.