Camping Aurdal Fjord

Camping Aurdal Fjord

Weer vandaag19°
7,3

4 reviews over Camping Aurdal Fjord in het Nederlands

Fijne camping met gezellige horeca

Marjon
4-8-2016

Veel vast staanplaatsen maar als je een plekje aan het water kunt bemachtigen (er zijn er ongeveer 12 voor kortdurend verblijf) sta je daar fantastisch. De andere plekken voor trekkers liggen tussen de vaste staanplaatsen en hebben minder uitzicht. Sanitair goed verzorgd, jachthaventje en een gezellig cafe/restaurant met terras, afhaalmaaltijden mogelijk. De op het prikbord aangegeven 4 uur durende wandeling aan de overkant van het meer is pittig, steil en vergt soms klauterwerk, houdt daar rekening mee want het staat niet aangegeven dat hij zo pittig is.

Gereisd Met partner in juni 2016

Mooie camping

trolletje
26-11-2011

Het is een vrij grote camping met veel vaste plaatsen. Maar de ligging van de camping is prachtig. In de periode dat wij er waren, had het een aantal weken flink geregend en daardoor waren de plaatsen langs de rivier onder water en was het hoger gelegen grasveld ook aardig drassig. Maar wij hebben de caravan op gravel gezet van een camper plaats en dus geen problemen gehad. Fagerness is vlakbij, leuk om te bezoeken. Daar zijn ook supermarkten te vinden. Al met al vonden wij het een erg goede camping.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging aan het water

Dahoochedman
24-9-2011

hele mooie camping in het dal wij hebben er alleen super slecht weer gehad daardoor niet veel van de omgeving kunnen genieten sanitair helemaal top ja wel veel jaar plaatsen maar voor 2 'à 3 dagen kun je er prima staan

Gereisd Met partner in juni 2011

Geen camping voor ons....

Pascal
9-8-2011

Deze camping is voornamelijk gericht op jaarplaatsen. Het grootste gedeelte van de camping is bezet door seizoensplekken, twee kleine stroken zijn gericht op passanten. De camping is tegen een heuvel op gebouwd, waarop zich alle jaarplaatsen bevinden, waardoor het nogal massaal overkomt.

Het sanitair is goed. Er zijn twee sanitairblokken, en het blok achterop de camping wordt goed schoon gehouden. Aan het sanitairblok zit een soort 'woonkamer', waar je kunt koken, maar ook kunt zitten of TV kijken. Op de camping zijn diverse activiteiten voor de kinderen, zo is er midgetgolf (betaald), kun je skelters of bootjes huren (betaald), zijn er twee trampolines en een kleine speeltuin. Voldoende vertier voor kinderen dus.

Feitelijk gezien is het dus een prima camping, maar doordat er zoveel jaarplaatsen zijn, en heel erg een 'ons-kent-ons' sfeer hangt, is dit niet het ideale vakantieoord voor ons.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aurdal Fjord in Aurdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aurdal Fjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.