Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9Ruud13-08-2010

Heerlijk rustig gelegen boven op een berg

Mooi gelegen huisjespark met erg vriendelijke dames bij de receptie. Iedere dag werden er verse kaneelbollen gebakken. Wij zaten in huisje type A (nr.13) geschikt voor 10 pers. (met 1 kind hadden wij dus alle ruimte). Wel wat gedateerd ,maar wel erg netjes en schoon. Mooi uitzicht op de bergen in de omgeving. Wel wat lastig is de (tol)weg van 8 km die je naar beneden moet voor de boodschappen. Maar de dames van de receptie zijn graag bereid om wat boodschappen voor je mee te nemen. Mooie gemarkeerde wandelroutes in de omgeving. Een aanrader! Bij de receptie stond de Zoover award 2010!

Met jonge kinderen

• 9SML&D17-05-2010

Super

Heerlijke plek om heen te gaan. Fantastische ligging met uitzicht over gletschers in de verte. Service uitstekend: in verband met een probleem in één van de huisjes werd ons als alternatief de mogelijkheid geboden om in het op het park geleden appartement van een van de eigenaressen te verblijven!! Derhalve geen zicht op de het interieur van de huisjes zelf ;-) ...

Met jonge kinderen

• 10Kareltje17-12-2009

Erg mooi

Dit is veruit de beste plek waar wij tijdens onze rondreis hebben gezeten. Erg mooi park met leuke, zeer ruime huisjes. Zeker als je net als wij de hoogstgelegen hebt. Fantastisch uitzicht over de bergen met de zonsondergang zo'n beetje voor je neus. (als er geen bewolking is tenminste) Vanuit het park kan je mooie wandeltochten maken en het idee hebben dat je alleen op de wereld bent. Mensen achter de receptie zijn ook erg aardig, spreken goed Engels en informeren prima. Wat zeker een aanrader is is het hiken op de Bessegen Pas. Zorg wel voor goede schoenen, aangezien dit een tocht is van 18 km over stenen/rotsen met een hoogte verschil van 1100 mtr...

Met vrienden

• 10'Klooster Zusters'26-02-2009

Fantastisch!!!!!

Na een aantal uurtjes rijden was er een hartelijk ontvangst door de gastvrouw. Het appartement is ruim en typisch Noors smaakvol ingericht. In de omgeving is veel te doen maar de locatie opzich is al geweldig, vanaf het balkon heb je schitterende uitzichten. De gastvrouw heeft veel tips. In het roeibootje (gratis) op het meertje dobberen met een boek was heerlijk op een snikhete zomerdag.

Met vrienden

• 9Gerard en Bianca Talhout (&kids)18-08-2008

Volgende keer weer

We zijn deze zomer voor de vijfde keer naar Noorwegen geweest, maar dit was de eerste keer op Aurdal Fjellpark. Mooi park, fantastische ligging voor bezoekjes aan Jotunheimen, Sognefjord etc. Bovendien een erg goede prijs en vriendelijk personeel. Alleen de zogenaamde "speeltuin" viel onze kids erg tegen.

• 8Ramon en Martine07-08-2008

Fantastisch uitzicht

Mooi huisje , hoog op een berg gelegen. Tol weg erna toe, en een kwartier van onder aan de berg rijden. ( dus geen boodschappen vergeten!) Van alle gemakken voorzien en heerlijk rustig park. Balkon wat klein, verder alles prima.

• 0vdboom27-07-2008

mooi huisje boven op een fjell...

Een heel mooi huisje met alles erop en eraan..Sauna , vaatwasser en veel ruimte. Zitruimte buiten is beperkt (wij waren er met zijn 6en). Momenteel wordt er in de omgeving veel gebouwd, dus de weg ernaartoe is een puinhoop, waardoor ook niet alle wandelingen in de omgeving kloppen. Er is wel een badmintonveldje en klein speeltuintje, maar dat stelt niet veel voor. Wel supermooi uitzicht als het helder is, je kijkt heel ver weg. In de omgeving is genoeg te zien. De tolweg is maar 2,50 euro en die betaal je voor een retour, dus dat valt wel mee, vonden wij.

• 8geert en roelie knol22-07-2008

Goed!

Wij adviseren om afbakbroodjes en verder enige voorraad levensmiddelen mee te nemen.Je hoeft dan niet alleen voor een kleinigheid steeds die bergweg te rijden.Ze zijn trouwens druk bezig de weg op te knappen.

• 9kerskes13-01-2008

Schitterd vakantiepark, gelegen bovenop een berg met prachtig uitzicht. Jammer dat je steeds een kwartier de berg op en af moet rijden (via tolweg) om bij de bewoonde wereld te komen. Wij waren er in de zomer (aug), voor kids niks te beleven (park was uitgestorven). Luxe huisjes met sauna, vloerverwaring en vaatwasser. Het park is eigenlijk gelegen op skipiste. In de winter zal er veel vertier zijn. Toch een aanrader!

• 7Aart08-08-2007

Tweede lokatie op onze rondreis. Park ligt mooi op de top van een berg en biedt een goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Minpunt is de slechte en steile weg naar boven. Vooral bij regen erg slipgevaarlijk.

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info