Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9Jack26-08-2010

Chalet op top van de wereld

Luxe blokhut voor weinig geld. Compleet, gezellig ingericht 3-kamer chalet, met privé-sauna. Ligging op 1000 meter: zeer rustig, maar grote kans dat het fantastische uitzicht door laaghangende bewolking wordt belemmerd. Ook te hoog voor het grofwild. Park ligt aan het einde van de grotendeels onverharde tolweg, het strekt tot aanbeveling vóór het verblijf in het dal alle boodschappen te halen. Laten halen is prijzig. In de omgeving veel wandel- en mountainbike mogelijkheden. Geen entertainment. Op het park mogelijkheid tot kledingwassen + drogen.

Op slechts enkele uren van Oslo geleden is dit ook goed te doen voor een kortere vakantie.

Alleenreizend

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info