Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9Niemans25-08-2006

Zeer leuke huisjes in Aurdal. Erg ruim en fijn ingedeeld. Van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving. Enigste nadeel is de steile weg om bij het park te komen. Rond de 10 km lang. En dat je dan tol moet betalen. Voor uitstapjes moet je wel echt tijd uittrekken. Das wel jammer. Maar het park is echt heel mooi. En zeker niet te duur, eerder goedkoop. Tegenover wat we voor hetzelfde geld voor andere huisjes kregen.

Anders

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info