Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 10Kareltje17-12-2009

Erg mooi

Dit is veruit de beste plek waar wij tijdens onze rondreis hebben gezeten. Erg mooi park met leuke, zeer ruime huisjes. Zeker als je net als wij de hoogstgelegen hebt. Fantastisch uitzicht over de bergen met de zonsondergang zo'n beetje voor je neus. (als er geen bewolking is tenminste) Vanuit het park kan je mooie wandeltochten maken en het idee hebben dat je alleen op de wereld bent. Mensen achter de receptie zijn ook erg aardig, spreken goed Engels en informeren prima. Wat zeker een aanrader is is het hiken op de Bessegen Pas. Zorg wel voor goede schoenen, aangezien dit een tocht is van 18 km over stenen/rotsen met een hoogte verschil van 1100 mtr...

Met vrienden

• 10'Klooster Zusters'26-02-2009

Fantastisch!!!!!

Na een aantal uurtjes rijden was er een hartelijk ontvangst door de gastvrouw. Het appartement is ruim en typisch Noors smaakvol ingericht. In de omgeving is veel te doen maar de locatie opzich is al geweldig, vanaf het balkon heb je schitterende uitzichten. De gastvrouw heeft veel tips. In het roeibootje (gratis) op het meertje dobberen met een boek was heerlijk op een snikhete zomerdag.

Met vrienden

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info