Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 2018
    10crtimmermans10-10-2018

Fantastisch!

Fantastische plek, prachtig gelegen, mooie uitzichten, schitterende wandelingen, hele lieve gastvrouw, die alles voor je regelt. Elanden en vos gespot in de omgeving. Absoluut de moeite waard. Ook de huisjes zijn sfeervol ingericht

• 2017
    9C. Smits09-08-2017

Voelde als thuiskomen

Op onze 3e trip naar Noorwegen dit adres weer bezocht. Een echte aanrader.

Positieve punten: - Prachtige ligging midden in de natuur met veel meertjes rondom - Sfeervolle houten accommodaties - Zeer vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw - Gezellig terras / receptie - Centraal gelegen als uitgangspunt voor excursies

Aandachtspunten: - Telkens 2x 15 minuten en 20 kronen kwijt om in het dal te komen (maar dit is op veel plaatsen in Noorwegen het geval.....) - Bij slecht weer niet veel te doen voor de kinderen (maar zelf 2x goed weer gehad en ook dit geldt voor de meeste plaatsen in Noorwegen....)

• Oude reviews

9nomen6625-08-2016

Schitterend

Er is al veel geschreven over dit park. Vooraf dit ook gelezen maar ter plekke overtrof het onze verwachting. Wat een omgeving en wat een ligging van het park! Bij aankomst een gesprek met de dames. Wat willen jullie gaan doen? Eerst warmlopen op de bergen in de omgeving en dan een tocht in het Jotunheimen gebied. Wij hebben de Bitihorn daar beklommen. Wel pittig. Ook nog dagje Lillehammer. Totaal waren we er een kleine week. Laatste dagen erg warm en het water opgezocht. Ook in voldoende mate aanwezig. Zeker een adres om in het achterhoofd te houden om een keer terug te gaan.

Huisjes zijn prima. Ik had het idee dat de inrichting zeer nieuw was. Klein puntje er is voor kinderen op het park niet veel te doen. Die van ons zaten echter bij te komen van de wandeltochten was dus niet echt een probleem.

Wifi bij de receptie.

Vanuit Zweden hadden we als zuinige Hollanders wat boodschappen meegenomen. Dat was niet verkeerd. Prijzen in de supermarkten van Noorwegen zijn wel heftig.

• 9Aukje26-06-2016

Zeer gastvrije en super park!

Super park! Gastvrijheid tot den top! Aardige eigenaren die graag ons wilden helpen als wij tegen problemen aanliepen. Het park ligt zelf op een berg, mooi uitzicht! Let wel op: De weg op de berg naar het park is een private weg en daarom moet je belasting betalen in Noorse kronen!!! Inrichting is goed, mooi in Noorse stijlen. Bovendien is er aardig veel ruimte! Al met al een aanrader!

• 9Cristian Smits11-08-2013

Prachtig in de natuur

Geweldige tijd gehad; sfeervolle blokhut prachtig gelegen in de natuur. Gezellige receptie met terras en speelveldje voor de kinderen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouwen. Dan ook nog een week lang zon en ruim 25 graden; heerlijk genoten. Al veel adressen in Noorwegen gehad; dit was de beste!

• 9Nienke24-08-2010

Veel mogelijkheden

Dit park ligt bovenop de berg en is goed te bereiken. Wij zaten in een werkelijk schitterend huis, prima ingericht, zelfs een sauna! Slaapkamer is zelfs chique te noemen, maar wel in noorse stijl. Keuken is wat krapjes. Vanaf het park zijn prima wandelingen te maken in een mooie omgeving. Wij hadden nog wel wat langer willen blijven! Voor de kinderen is er niet veel vertier: er is wel een speeltuintje, maar dat is hard aan renovatie toe. Het voetbalveldje was voor ons gelukkig genoeg!

Bij de receptie, die trouwens maar tot half 5 open is, kun je een kaart met wandelingen krijgen. O ja: internet is mogelijk tegen betaling!

• 8Familie V.20-08-2010

Mooi gelegen, kind vriendelijk en zeer gastvrij

Wij werden vriendelijk ontvangen door Erika en Marit. Wij arriveerden om 18.00 en de receptie was speciaal langer voor ons open gebleven. Dat noem ik nog eens gastvrij. Wij kregen nr 13. De grootste met uitzicht op speeltuintje en een klein vijvertje waarin de kids met een bootje mochten varen. Het huisje zelf is ietwat gedateerd maar wel schoon. Als er iets zou zijn om te klagen dan moeten het de bedden zijn, die waren erg aan de zacht kant. Het park maakt deel uit van een ski gebied, het is +/- 10a12 minuten naar boven rijden. Als je niet iedere dag op en neer wilt rijden voor je boodschappen dan nemen de meiden van de receptie dit graag voor je mee. Ook werd er geholpen met een boeking voor een boottocht vanuit ons volgende verblijf. Wij maakten met de kinderen een wandeltocht gemarkeerd met blauwe stenen. Wij hebben er 302 geteld. Ondanks de regen die dag een leuke afleiding. Fagernes is een leuk plaatsje met div. winkels en terrasjes. Rond wandeling naar prieeltje is een aanrader

• 9Ruud13-08-2010

Heerlijk rustig gelegen boven op een berg

Mooi gelegen huisjespark met erg vriendelijke dames bij de receptie. Iedere dag werden er verse kaneelbollen gebakken. Wij zaten in huisje type A (nr.13) geschikt voor 10 pers. (met 1 kind hadden wij dus alle ruimte). Wel wat gedateerd ,maar wel erg netjes en schoon. Mooi uitzicht op de bergen in de omgeving. Wel wat lastig is de (tol)weg van 8 km die je naar beneden moet voor de boodschappen. Maar de dames van de receptie zijn graag bereid om wat boodschappen voor je mee te nemen. Mooie gemarkeerde wandelroutes in de omgeving. Een aanrader! Bij de receptie stond de Zoover award 2010!

• 9SML&D17-05-2010

Super

Heerlijke plek om heen te gaan. Fantastische ligging met uitzicht over gletschers in de verte. Service uitstekend: in verband met een probleem in één van de huisjes werd ons als alternatief de mogelijkheid geboden om in het op het park geleden appartement van een van de eigenaressen te verblijven!! Derhalve geen zicht op de het interieur van de huisjes zelf ;-) ...

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info