Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9Marjo & Wim03-08-2016

Schitterende accomodatie en locatie, prima service

Mooie rustige locatie, op ca. 1000 meter hoogte. Wij zaten in een mooi huisje voor 6 personen (hadden eigenlijk een appartement, maar dit husje was beschikbaar en is mooier dus had de beheerder ons in een huisje geplaatst😀). Erg mooi huisje met sfeervolle inrichting, van alle gemakken voorzien (tv, sauna, vaatwasser, oven, etc.).

Vanuit het huisje zijn er veel wandelmogelijkheden (kopie van wandelkaart bij de receptie). Wij leenden (gratis dus!) de 2 beschikbare fietsen om in de omgeving te fietsen (wederom kregen we een goede kaart mee). Erika en Marit die het fjellpark beheren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben heel veel kennis van de streek en actuele bruikbare tips over wat er allemaal te doen is in de regio. En er is veel te zien en te doen. Onze pubers (16-17 jaar) en wij hebben ons prima vermaakt.

Als je besluit dit park te boeken, knoop dan bij aankomst een goed gesprek aan met Erika en/of Marit zodat je direct goed geïnformeerd bent. Wij waren er in de zomer, maar ook in de winter heeft het park en de omgeving veel te bieden.

Minpuntje is dat alleen bij de receptie internet is. Gratis, dat wel.

• 9Rob van Raak18-08-2013

Geweldige ontvangst

Prachtig gelegen accommodatie in een mooie omgeving met fraai uitzicht. Maar het fijnste is de warme ontvangst van de mensen die dit park runnen. Het was iedere dag weer een feest om terug op het park te komen en te genieten van de hulpvaardigheid van Erica, grote klasse. De appartementen zijn schoon en zelfs het welkomstboeketje bloemen ontbreekt niet. Je voelt je meteen thuis.

• 9Hester08-08-2011

zeer rustig en mooi gelegen park

Wij zijn hier in juli 2011 4 nachten geweest. Het is een erg rustig park met zo'n 25 huisjes. We vonden het een prachtige plek. Het park ligt bijna bovenop een berg van ongeveer 1300 meter hoogte. Bovenop de berg komt een skilift uit en staat een accommodatie waar in de winter iets gedronken en geslapen kan worden. De naam van de accommodatie is Utsiktpunkten (als ik het me goed herinner) en in de zomer is het er hemels. Wat een prachtig uitzicht (bij goed weer). Je kijkt helemaal weg naar het Hemsedal en Jotunheimen. In de omgeving zijn erg mooie wandelingen naar de omliggende bergtoppen te maken, onze kinderen van 10 en 12 vonden dat gelukkig ook erg leuk om te doen. Gelukkig hadden we wel bergschoenen voor ze aangeschaft, je loopt veel over rotsen en het hoogteverschil is soms best aardig. We zijn ook 1 dag Jotunheimen ingereden. We hebben daar niet gewandeld, maar de uitzichtpunten langs de weg waren echt schitterend. We hadden wel mazzel met het weer.

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info