Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 0vdboom27-07-2008

mooi huisje boven op een fjell...

Een heel mooi huisje met alles erop en eraan..Sauna , vaatwasser en veel ruimte. Zitruimte buiten is beperkt (wij waren er met zijn 6en). Momenteel wordt er in de omgeving veel gebouwd, dus de weg ernaartoe is een puinhoop, waardoor ook niet alle wandelingen in de omgeving kloppen. Er is wel een badmintonveldje en klein speeltuintje, maar dat stelt niet veel voor. Wel supermooi uitzicht als het helder is, je kijkt heel ver weg. In de omgeving is genoeg te zien. De tolweg is maar 2,50 euro en die betaal je voor een retour, dus dat valt wel mee, vonden wij.

• 9kerskes13-01-2008

Schitterd vakantiepark, gelegen bovenop een berg met prachtig uitzicht. Jammer dat je steeds een kwartier de berg op en af moet rijden (via tolweg) om bij de bewoonde wereld te komen. Wij waren er in de zomer (aug), voor kids niks te beleven (park was uitgestorven). Luxe huisjes met sauna, vloerverwaring en vaatwasser. Het park is eigenlijk gelegen op skipiste. In de winter zal er veel vertier zijn. Toch een aanrader!

• 7Aart08-08-2007

Tweede lokatie op onze rondreis. Park ligt mooi op de top van een berg en biedt een goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Minpunt is de slechte en steile weg naar boven. Vooral bij regen erg slipgevaarlijk.

• 8Family02-08-2007

Heel mooi park. Het uitzicht vanaf het heuveltje bij het park is adembenemend! Ook de chalets zijn heel mooi en van alle gemakken voorzien. Een minpunt is de weg er naartoe; steil en niet in al te beste staat, en iedere keer naar boven kost 20NOK. Het is een goed uitvalspunt voor wandeltochten in de omgeving.

• 10L.Huibregtsen13-10-2006

één van de mooieste parken die ik tot nu toe heb bezocht. Met hele vriendelijke mensen bij de receptie. Twee jonge dames (erica en marit) die geweldige hun best doen. We gaan nooit terug naar hetzelfde park maar hier dus wel dat staat vast. Al 2 keer tijdens onze trip in Noorwegen. We gaan hier steevast naar toe, geen discussie mogelijk. In één woord:FANTASTISCH.

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info