Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

• Sauna
Meer chaletinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal Fjellpark Valdres voor je op een rij gezet:

35 reviews over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• 10L.combee12-08-2014

goed wandelgebied voor de deur

Heel gezellig ingericht en bij aankomst een welkom bloemetje op tafel en diverse brandende lampen. Je kunt wandelen vanuit de voordeur en in de omgeving prachtige autoritten maken.Door een ongeval ben ik nu tijdelijk zeer beperkt in normale huishoudelijke zaken en de hulp die wij van Erika kregen was geweldig. Niets was haar te veel.

• 9Eddy en Marjon de Groot14-07-2014

Goede sfeer, warm en uitnodigend

We werden heel hartelijk ontvangen. En Erika was heel behulpzaam en attent toen we pech met onze auto kregen. Veel goede tips voor trips. En zo leuk, zo warm en persoonlijk. Mooi en schoon huisje, van alle gemakken voorzien. Erika is tevreden als haar gasten tevreden zijn. We zijn er 10 dagen geweest en willen zeker nog eens gaan. In de buurt mooie wandelingen te maken. Dichtbij Fagernes. Ook niet al te ver van de Jotunheimen. Wij waren er in de zomer, maar in de winter is het er ook schitterend. Ski piste vanaf het park. Kleinschalig, wat wij erg fijn vinden.

• 10lenie en cor van seeters17-08-2012

geweldige paats

het is thuiskomen in een prachtig gebied mooi huisje en lieve mensen de omgeving is prachtig mooi boven op de fjell Het personeel zijn schatten staan altijd voor je klaar zelfs met koffie en koek De prijs /kwaliteit is zeer goed. Er is geen restaurant.

• 9Rianne08-08-2011

Schattige blokhut en mooie omgeving

Vrijstaande 3 kamerwoning. Juni 2011. Het huisje is een schattige blokhut van robuust hout en is gelegen bovenop een berg (20 NOK tol om naar boven te gaan). In de winter is dit een skigebied en de stoeltjeslift ligt direct naast het bungalowpark. Het huisje is erg netjes met 2 slaapkamers, een woonkamer met keuken (o.a. vaatwasser en oven) en een badkamer. In de badkamer zit ook een sauna die we eigenlijk een beetje tegen vonden vallen (klein). Wat wel erg leuk is dat er buiten een veranda aanwezig is met zitgelegenheid waardoor je lekker beschut kan zitten. Helaas hadden we bij onze bungalow niet zo'n mooi uitzicht als anderen hier beschrijven ;). Wel heel vriendelijk personeel en de verse bloemen op tafel bij aankomst waren een leuke verrassing. Tips in de omgeving zijn Langedrag Natuurpark (inheemse dieren zoals wolven, elanden en rendieren en grote kinderboerderij), Valdres Folkemuseum (grote verzameling historische gebouwtjes), de vikinggraven en runesteen (Einangstone) in Einang

• 9Maja25-07-2011

Zeer gastvrij

We kwamen wat later aan. Daarom hing er een briefje bij de receptie: Welkom, de sleutel zit in de deur van uw huisje. Ja, dat kan daar! In het appartement waren de lampjes aangedaan in de vertrekken die wij nodig hadden. We hadden namelijk veel te veel kamers (luxe probleem) Op de salontafel stond een vaas met boterbloemen en margrieten. Dat was nog eens een welkom! We waren er vier nachten. Niets dan lof. Marit de eigenaresse is een schat, geduldig legde ze ons de mooiste wandelplekken uit. Ook informeerde ze naar waar we al geweest waren in Noorwegen. Deze vrouw houdt van haar vak en van haar land. Ze behandelt haar gasten zoals je als gast behandelt wilt worden. Huisje top. locatie top. Mooi wandelgebied. Vast ook mooi in de winter.

• 10Bart en Nadine14-07-2011

Zeer gastvrije en mooie locatie

We hebben 4 nachten een mooi appartement gehad met prachtig uitzicht over het dal. Vooral de vriendelijkheid van de eigenaresse Marit was echt geweldig. Altijd had ze wel tijd om een praatje te maken en ze was ook erg behulpzaam en informatief. Het appartement zelf was ook heel erg netjes en van alle gemakken voorzien inclusief sauna. Als we ooit terug gaan naar Noorwegen, dan komen we ook zeker weer hier terug!!! We voelden ons hier echt thuis!

Omgeving: We hebben in Jotunheimen de beroemde Bessegger gedaan. Deze viel erg tegen aangezien je sommige stukken echt op een heel smal stuk rotsen moet beklimmen. Is dus geen gewone wandeling, maar vereist ook veel klimwerk. Als je hoogtevrees hebt is dat echt een afrader. Is dit niet zo en ben je lekker sportief, dan is het helemaal geweldig! In de buurt zijn ook vele mooie wandelingen te maken en je kunt er lekker vissen. In Fagernes (15minuten) kun je eventueel goed winkelen en zit grotere supermarkt.

• 8Henk en Carla de vries07-07-2011

Fantast Che plek

Wij zaten in een appartement op de 1e etage. We hadden hierdoor een fantastich uitzicht. De meiden van de receptie waren zeer vriendelijk en verschafte ons alle informatie over de omgeving. Zeer mooie wandelingen te maken in de directe omgeving van het park.

• 8Diane7815-01-2011

prachtig appartement

Hier hebben wij 4 overnachtingen gehad. Was eigenlijk te kort. Het was super mooi appartement. Het appartement zit erg hoog en we hadden uitzicht op Aurdal en het grote meer er onder. We hadden aan appartement voor 9 personen voor ons gezamenlijk. Er zat zelf's nog een sauna in. De mensen die op dit appartement complex zitten zijn bijna niet aanwezig, maar als ze er zijn willen ze echt alles voor je doen. De kleding wordt voor je gewassen en de volgende morgen bij je appertement neergelegd.

• 10ellie20-12-2010

voor herhaling vatbaar ,is gewoongeweldig

het is een sfeervolle woning ,we gaan nu voor de tweede x weer. We zyn 14-5-1o geweest hadden toen zon en sneeuw geweldig toch. elanden gezien. geweldige natuur .

• 9Gerard en Bianca Talhout (&kids)18-08-2008

Volgende keer weer

We zijn deze zomer voor de vijfde keer naar Noorwegen geweest, maar dit was de eerste keer op Aurdal Fjellpark. Mooi park, fantastische ligging voor bezoekjes aan Jotunheimen, Sognefjord etc. Bovendien een erg goede prijs en vriendelijk personeel. Alleen de zogenaamde "speeltuin" viel onze kids erg tegen.

2 tips over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

• Eddy en Marjon de Groot, 14-07-2014

Houd rekening met de tolweg (toegangsweg) naar het park. De tol bedraagt 20 Noorse kronen per keer. Voldoende te doen in de omgeving, als je houdt van wandelen of van de natuur. Met de auto zijn veel plekken te bereiken. En als je niet weet wat te doen heeft de gastvrouw altijd een tip op maat!

• lenie en cor van seeters, 17-08-2012

De enige tip die wij willen geven is ga als je naar beneden gaat voor een mooie toer of wandeling gelijk langs de winkel zodat je maar een keer per dag tol hoeft te betalen om boven te komen.

0 vragen over Chalet Aurdal Fjellpark Valdres

Chalet info