Aurdal

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aurdal voor je op een rij gezet:

Reviews over Aurdal

een prima plek

lenie en cor van seeters
    17-8-2012

voor de derde maal in Aurdal gewoon thuiskomen daar. Lekker uitrusten met Marit en Erika als perfecte gastvrouwen,waar je gezellig onder het genot van een bakske koffie kan kletsen. Die je altijd proberen te helpen en goede tips geven voor een leuk dagje uit.

Gereisd Met partner in Wed Jul 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Romantisch plekje

nero
    28-5-2011

Ideale bestemming voor een tijdelijk verblijf op weg van Oslo naar Bergen (E16). Vriendelijke ontvangst door beheerder Knut. Enkele romantische plekjes aan het meer/de rivier. Prima sanitair. Gratis internet. Voldoende stroom 16A! Acceptatie ACSI kortingskaart in laagseizoen. Mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Mon May 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aurdal scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews