Camping Olberg

9.2Fenomenaal

Noorwegen, Østfold, Trøgstad

Op vakantie geweest naar Olberg?

9.2Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Olberg

• 2018
    10Van der Zouwen22-07-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Fantastische ontvangst door lieve beheerders, die je met alles proberen te helpen. Geen overbodige luxe, maar alles zeer netjes. En water & rendieren op korte afstand. Rust in de nabije omgeving van Oslo!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Paola10-08-2017

Uurtje vanaf Oslo en toch landelijke rust!

Camping en hytter beschikbaar. Voor ons op doorreis naar Oslo is deze plek een kadootje. Na 3,5 week rondreizen en kamperende zuid en noord Noorwegen in tent en zo nu en dan een huisje, kan ik zeggen dat deze hytter de beste is. Sanitair ook beste van de hele reis. Daarbij is de omgeving prachtig. Landelijk en met strandje heel dichtbij. Bonus is dat er hier veel Elanden leven en bij aankomst stond er al 1 op de korenveld. Wij hadden het huisje voor 5 personen. Mooi onderhouden en met zorg ingericht. De eigennaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanavond gaan we op Eland safari. O ja onze kinderen zijn blij met speeltuin/trampoline en WiFi in de gezellige gezelschapsruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Martin21-07-2017

Prima camping met een schitterend uitzicht

Op een prachtige locatie een mooie rustige camping. De huidige nieuwe eigenaren Heidi en Per hebben de boerderij incl, camping in het voorjaar 2017 overgenomen en zijn vol enthousiasme. Beide zijn zeer behulpzaam en proberen het je zo veel mogelijk naar de zin te maken. Sanitair is geheel vernieuwd en zij hebben zelf nog wat wensen voor verbeteringen. Wij hebben er een zeer prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 3R.J. Stok11-07-2015

Afrader

Evenals in 2014 was de camping bij ons bezoek op 5 juli 2015 bijna volledig bezet met 'rondreizende werkers'. De camper plaatsen waren gevuld met caravans. Kinderen werden als honden buiten de caravans gezet om te plassen! Zeer beslist geen A.N.W.B. charme camping!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Melanie13-08-2011

mooie camping met hele leuke elandensafari

Mooie camping, lekker rustig en grote plekken. Wij hebben een eland safari gedaan, echt heel leuk, een echte aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 7D van der Ploeg29-01-2008

Goede camping; op ons verzoek speciaal voor ons een elandsafari geregeld. Schitterende beelden van deze grote beesten gemaakt.

Gereisd met familie in juli 2004

Camping Olberg info