Camping Stora Lee

5 reviews over Camping Stora Lee in het Nederlands

Rustige afgelegen camping

Lares
3-11-2016

Vers brood voor een goede prijs. Rustige omgeving. Alleen maar Noren (en Nederlanders in de hutten). Supermarkt op een kwartiertje rijden. Prima sanitaire voorzieningen voor gebruikers van de hutten.

Verzorgde camping aan een schitterend meer

Marlie
12-6-2016

De kampeerhut was prima uitgerust. Hoewel klein, ontbreekt er niets. Het toiletgebouw ligt dichtbij en is super schoon. De eigenaar vertelt graag wat over de omgeving, is zeer vriendelijk. Er is gratis een kano beschikbaar om over het mooie meer te varen. Een mooie startplaats voor een rondreis door Noorwegen.

Verrassend goed

mark_dam
11-8-2014

Het enige minpunt was dat er in de wijde omtrek weinig te beleven is. Camping en hytter top gelegen aan groots meer gelegen. Top speeltuin, zwemplek met duikplank in meer. De hytter zeer netjes en zelfs luxe. Warm koud stromend water, tv, wifi, nieuw keukengerei. Jammer dat we maar 2 nachten bleven.

Leuke plaats

G.van Kampen
22-6-2013

Dit was na aankomst met de boot de eerste plaats waar wij 2 nachten verbleven. De huisjes zijn zeer goed en compleet ingericht. Zelfs wasbak met warm water aanwezig. Ook het sanitair was keurig verzorgd en schoon. De omgeving aan het meer was prachtig. Wel vonden wij 2 dagen voldoende omdat er in de omgeving niet veel te doen is. Vrij afgelegen.

Mooie camping, met heel vriendelijk personeel

Michel Gras
16-8-2012

Een mooie camping gelegen aan de het water de Stora Lee wat grenst aan Zweden. Op dit water kan je schitterend varen en de omgeving is supermooi. Deze camping ligt ligt op enkele kilometers van de bewoonde wereld waardoor het heerlijk rustig is. De hut waarin wij in verbleven was de kleinste maar was heel lux vergeleken met andere hutten in Noorwegen. De hut was uitgerust met water, ruime slaapgelegenheid en zelfs een tv.

De camping is kindvriendelijk, je kan op verschillende plaatsen zwemmen, ruime speeltuin en er is gelegenheid om overdekt een vuurtje te stoken.

Wij hadden autopech. Het personeel van de camping begrijpen heel goed dat je in de middle of nowhere bent. Ze hielpen ons fantastisch en waren heel aardig. Ook bij het noodgedwongen bijboeken van een hut viel er wat te regelen.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stora Lee in Aremark, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stora Lee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.