Østfold

Østfold

We hebben een aantal aanbieders voor Østfold voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Østfold voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Østfold

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Van der Zouwen,
    22-7-2018

Fantastische ontvangst door lieve beheerders, die je met alles proberen te helpen. Geen overbodige luxe, maar alles zeer netjes. En water & rendieren op korte afstand. Rust in de nabije omgeving van Oslo!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Uurtje vanaf Oslo en toch landelijke rust!

Paola,
    10-8-2017

Camping en hytter beschikbaar. Voor ons op doorreis naar Oslo is deze plek een kadootje. Na 3,5 week rondreizen en kamperende zuid en noord Noorwegen in tent en zo nu en dan een huisje, kan ik zeggen dat deze hytter de beste is. Sanitair ook beste van de hele reis. Daarbij is de omgeving prachtig. Landelijk en met strandje heel dichtbij. Bonus is dat er hier veel Elanden leven en bij aankomst stond er al 1 op de korenveld. Wij hadden het huisje voor 5 personen. Mooi onderhouden en met zorg ingericht. De eigennaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanavond gaan we op Eland safari. O ja onze kinderen zijn blij met speeltuin/trampoline en WiFi in de gezellige gezelschapsruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping met een schitterend uitzicht

Martin,
    21-7-2017

Op een prachtige locatie een mooie rustige camping.

De huidige nieuwe eigenaren Heidi en Per hebben de boerderij incl, camping in het voorjaar 2017 overgenomen en zijn vol enthousiasme.

Beide zijn zeer behulpzaam en proberen het je zo veel mogelijk naar de zin te maken.

Sanitair is geheel vernieuwd en zij hebben zelf nog wat wensen voor verbeteringen.

Wij hebben er een zeer prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustige afgelegen camping

Lares,
    3-11-2016

Vers brood voor een goede prijs. Rustige omgeving. Alleen maar Noren (en Nederlanders in de hutten). Supermarkt op een kwartiertje rijden. Prima sanitaire voorzieningen voor gebruikers van de hutten.

Gereisd met partner in juli 2016

Verzorgde camping aan een schitterend meer

Marlie,
    12-6-2016

De kampeerhut was prima uitgerust. Hoewel klein, ontbreekt er niets. Het toiletgebouw ligt dichtbij en is super schoon. De eigenaar vertelt graag wat over de omgeving, is zeer vriendelijk. Er is gratis een kano beschikbaar om over het mooie meer te varen. Een mooie startplaats voor een rondreis door Noorwegen.

Gereisd met partner in juni 2016