Camping Handelsstedet Forvik

2 reviews over Camping Handelsstedet Forvik in het Nederlands

Pracht plek voor trekkers

p_venema
4-12-2014

Eenvoudig veld, met een prachtig uitzicht over het water. Eenvoudig sanitair maar wel schoon. Voor maar 100 Kroon stonden we heerlijk rustig. Stroom was gratis. Sleutel voor sanitair afhalen en bij vertrek weer inleveren bij het restaurant.

Gezellig plekje door de ligging aan de veerhaven.

Camping naast vertrekplaats ferry

Wim Vanthienen
11-8-2009

Langs RV17, naast aanlegkade van ferry naar Tjøtta. Zie gids “Kystriksveien” nr. 89.

Geïmproviseerde camping met minimale voorzieningen. 1 toilet met lavabo. Douchen kan, mits betaling van minimaal 25 NOK voor de sleutel (in principe per persoon). Stroomdraad wordt toegeleverd.

Camping ligt vlak aan het water. Mooi uitzicht op besneeuwde bergen.

Overnachting 100 NOK - Stroom 30 NOK - Douche 25 NOK (sleutel)

Geen Wifi op het terrein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Handelsstedet Forvik in Vevelstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Handelsstedet Forvik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Handelsstedet Forvik scoort een 6.75 uit 10 op basis van 2 reviews.