Hotel Thon Svolvaer

Hotel Thon Svolvaer
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Svolvaer voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Thon Svolvaer in het Nederlands

Schöner Aufenthalt im Thon Hotel Svolvaer.

Herbert Wolter
9-9-2011

Thon Hotel in Svolvaer, ein modernes Traumhotel mitten in der Stadt am Hafen. Die Lage ist kaum zu toppen.

Traumhaftes Zimmer mit Ganzglasfront zur Stadtmitte. WLan auf dem Zimmer kostenlos.

Sensationelles Frühstück.

Recht teuer.

Prima hotel

RUIZENDAAL
13-6-2011

Net, modern hotel, kamers aan de krappe kant. Van alle gemakken voorzien, het ontbijt is ronduit geweldig.

Meget bra hotell. Kommer gjerne igjen.

Jon Hånsnartredet
4-9-2010

Meget bra hotell. Fantastisk utsikt fra rommet. Frokosten var den beste jeg har opplevd i Norge og i utlandet forøvrig. Nystekt omelett var<helt topp og betjeninga har all honør. Det var virkelig bra. Ser fram tilneste opphold.

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Svolvaer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Svolvaer in Svolvær, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Svolvaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thon Svolvaer scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.