Hotel Tysfjord Turist

Kinderhotel, Motel, Kleine hotels
Hotel Tysfjord Turist

1 review over Hotel Tysfjord Turist in het Nederlands

Mooie plek voor alle jaargetijden

Renata
3-5-2014

Wij waren er in de winter. Een geweldige plek om het Noorderlicht te bekijken. En een goede uitvalsbasis voor zeearenden en orca's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tysfjord Turist in Storjord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tysfjord Turist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.