Camping Storli

1 review over Camping Storli

Hyggligt övernattningsställe

Bror Grenfeldt
4-9-2011

Campingen i Storli är inte den bästa. Servicehuset är slitet med ytor som är svåra att hålla rena. För den fiskeintresserade är nog läget bra för älven rinner precis nedanför campingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Storli in Storforshei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Storli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Storli scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.