Camping Nordnes Bygdesenter

CampingWeer vandaag18°8°
Camping Nordnes Bygdesenter

We hebben een aantal aanbieders voor Nordnes Bygdesenter voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Nordnes Bygdesenter in het Nederlands

mooie plek op doorreis

anja
8-6-2011

leuke camping op doorreis naar het noorden.

prachtige hutten en een hele mooie omgeving.

Camping aan de weg

George Spaan
28-12-2009

Camping is gelegen aan de weg naar het Noorden. Voor de korte blijvers kan aan de voorkant van de receptie worden verbleven. Receptie is winkel en restaurant te samen. Veel vaste standplaatsen en beperkte plaats voor trekkers. Ook hier weer hutten te huur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nordnes Bygdesenter in Røkland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nordnes Bygdesenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nordnes Bygdesenter scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.