Narvik

Vakantie in Narvik

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Narvik

Reviews over Narvik

• 7Corrie Lemmens04-12-2014

stadje zonder ziel

een van de minste plaatsen die we bezochten, buiten overdekt winkelcentrum niets te beleven, rond de stad veel mooie natuur

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7Spaan4625-04-2012

Narvik stad met hoog- en laagbouw

Narvik ruime stad met zowel laagbouw als hoogbouw. Het emplacement voor de erts overslag neemt een prominente plaats in, in Narvik. Het is moderne stad, er is een modern overdekt winlecentrum en ook op andere plekken zijn winkels aanwezig.

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2011

• 10bulkatom14-04-2012

Narvik, albo koło niego

Narvik - jeden z północnych portów, który nie zamarza zimą (ze wzglęnu na obecne tam rudy żelaza). Miejsce walk w czasie II wojny światowej, z udziałem polskich żołnieży z ORP Grom - mających tam swój pomnik i groby. Ale nie o tym, nie o tym - z Narvika tylko rzut beretem na LOFOTY - wyspy, które jak ostre noże rozrywają morze północne by wyskoczyć i pokazać się światu. Wyspy z surowym klimatem, maskonurami, fjordem troli i monotonnymi, acz malowniczymi chatami rybackimi. POlecem dla trampów i wagabundów, dla wspinaczy skałkowych i dla nurków. Polecam dla tych, którzy nie przepadają za plażą we Władysławowie.

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 1999

• 7Jos25-08-2010

Wat een wereld

Als je toch Noorwegen gaat bezoeken ga dan ook zover mogelijk naar het noorden. Daar is het landschap en de natuur erg mooi.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in februari 2004

• 5Madeleine11-10-2009

Valt tegen

Na als het moois wat we tot nu toe tijdens onze rondreis hebben gezien valt Narvik enorm tegen. Het is totaal geen Noorse stad zoals wij gewent zijn te zien. Een grote ertshaven die middenin het centrum ligt. Qua cultuur weinig te vinden hier. We lopen wat door een winkelcentrum heen en drinken een bak koffie. Geen plaats voor een lange stop. Je kan van hier wel naar het mooie Torneträsk in Zweden. Wij verlaten hier Noorwegen en gaan die kant op.

• 5Cultuur
    • 7Omgeving