Hotel Melbu Hotell AS

• Onvoldoende: 1 - 5

Af te raden hotel

mar
29-7-2017

Ik vond het geen geheel hotel. Bij elkaar "geraapte"gebouwen.

Geen lift in het hotel wat niet bevorderlijk was met een zware koffer (was een 15 daagse rondreis). Ouderwetse kamer.

Het hotel is mijn inziens toe aan een grondige opknapbeurt/renovatie.

Medewerker was in het restaurant aan het voorspoelen van de vieze borden.

Eten was redelijk.

Lag afgelegen bij de haven. Niets te doen in de nabije omgeving van het hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melbu Hotell AS in Melbu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melbu Hotell AS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melbu Hotell AS scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.