Camping Gullesfjordbotn

8,5

6 reviews over Camping Gullesfjordbotn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Het is daar zo mooi , geweldige natuur

Miedema
9-3-2017

Scandinavia in z'n geheel is geweldig de natuur is varieerend,

We hebben deze reis gemaakt via touroperator, en langs allemaal hytters , die op goede campings staan.

We zijn gestart in noorwegen en helemaal aan de noordkaap toe geweest , en via de kust weer terug .

Een aanrader !!!!!

Camping op de Vesteralen

Spaan46
17-11-2014

Camping in het midden van de Vesteralen. Er is niet veel te doen, maar is een doortrek adres. Het sanitair is redelijk en de ontvangst is vriendelijk in het Engels. Wifi is gratis.

mooie plekje aaan de fjord,

Miedema
6-7-2014

Was een goede plek , we zijn 2 nachten geweest, lekker rustig en een leuke royale hut.

Fantastische camping!

Judith
    9-2-2013

Zeer vriendelijke beheerder, stak bijvoorbeeld 's avonds de open haard voor ons aan in de 'huiskamer'. Het uitzicht was prachtig. Er was niet veel ruimte voor een grote tent, maar het ging precies. We hebben vanuit deze camping mooi de Lofoten bekeken en heerlijke dagen gehad.

Schitterend gelegen camping

Heidi
    30-1-2013

Deze camping ligt direct aan een fjord en tussen de prachtigste bergen. Heerlijk om volkomen te ontspannen in de prachtige natuur. Op het water is het een komen en gaan met vogels, je kunt er naar blijven kijken. Het sanitair is eenvoudig maar netjes. De camper kan er op een goede steentjes ondergrond staan.

Leuke centaal gelegen camping

Spierings
    14-9-2010

Gullesfjordbotn camping ligt op de grens van Vesteralen en Lofoten aan de E10. Mooi centraal gelegen om de eilandengroep te bezoeken. Verschillende tips voor trips zoals vissen en walvissafaries worden bij de receptie aangeboden. Goed internet.

We hebben een aantal aanbieders voor Gullesfjordbotn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gullesfjordbotn in Lofoten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gullesfjordbotn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gullesfjordbotn scoort een 8.5 uit 10 op basis van 7 reviews.