Chalet Statles Rorbusenter

Chalet Statles Rorbusenter

9.7Fenomenaal

Noorwegen, Nordland, Leknes

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Statles Rorbusenter?

9.7Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Statles Rorbusenter voor je op een rij gezet:

Chalet info

Meer chalet info

3 reviews over Chalet Statles Rorbusenter

• 9J. A. 27-07-2015

Een heel bijzondere plek om tot rust te komen!

De ligging is prachtig! Een en al rust aan het water. Mooie, rode, houten huisjes. Daardoor wel gehorig. Maar dat hoort bij de sfeer. Leuk ingericht en de belangrijkste dingen zijn aanwezig. De badkamer was niet helemaal goed schoon, de rest van het huisje wel. Wij hadden inclusief ontbijt en diner. Dinerbuffet was werkelijk fantastisch lekker!! Ontbijt was op wel goed, maar het werd beide ochtenden niet bijgevuld. En als er dan twee grote groepen voor je zijn geweest... Eieren op, aardbeienjam op, nog één soort thee, koekjes op. Personeel was erg vriendelijk. Wifi verbinding was redelijk goed. Het SR senter ligt in het gebied de Lofoten en dat is adembenemend mooi!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10AW17-07-2013

Fantastische plek om te verblijven!

Wij verbleven 2 nachten in een authentiek vissershuisje op dit complex (je hebt geen moment het idee dat het allemaal vakantiehuisjes zijn).
    En wat een ervaring is dat! Je zit hier midden op de Lofoten in de woeste natuur. De huisjes zijn compleet ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. Het enige wat ik miste was een haardroger, maar ach, je gaat even buiten uitwaaien en je haar is ook droog. Er is een receptiegebouw waarin ook het (ontbijt)restaurant zit; nog nooit zo

Gereisd met partner in juni 2013

• 10AW16-07-2013

Een fantastische ervaring op een geweldige plek!

Wij verbleven 2 nachten op deze fantastische plek. Het vissershuisje heeft een woonkamer/keuken, een slaapkamer en een ruime badkamer en is compleet ingericht (ik miste alleen een haardroger). En dan de ligging: fantastisch! In de ongerepte natuur, wat een vrijheid! Je hebt geen moment het idee dat het eigenlijk vakantiehuisjes zijn. Dit is de Lofoten zoals het moet zijn: rode vissershuisjes op palen, met hier en daar een bootje ernaast. En: nog nooit zo

Gereisd met partner in juni 2013

Chalet Statles Rorbusenter info