Leknes

We hebben een aantal aanbieders voor Leknes voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Leknes voor je op een rij gezet:

Reviews over Leknes

Een heel bijzondere plek om tot rust te komen!

J. A. ,
    27-7-2015

De ligging is prachtig! Een en al rust aan het water. Mooie, rode, houten huisjes. Daardoor wel gehorig. Maar dat hoort bij de sfeer. Leuk ingericht en de belangrijkste dingen zijn aanwezig. De badkamer was niet helemaal goed schoon, de rest van het huisje wel. Wij hadden inclusief ontbijt en diner. Dinerbuffet was werkelijk fantastisch lekker!! Ontbijt was op wel goed, maar het werd beide ochtenden niet bijgevuld. En als er dan twee grote groepen voor je zijn geweest... Eieren op, aardbeienjam op, nog één soort thee, koekjes op. Personeel was erg vriendelijk. Wifi verbinding was redelijk goed. Het SR senter ligt in het gebied de Lofoten en dat is adembenemend mooi!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Fantastische plek

Bart Visser,
    2-12-2013

Het huis ligt aan een mooie baai en je kunt er zo vandaan de zee op varen. Prima visstek, we hebben meermaals kabeljauw en makreel versgevangen op de bbq gehad. De Lofoten zijn werkelijk prachtig en vanuit dit huis goed te verkennen. Aardige behulpzame eigenaar. Het huis is een 2 onder 1 kap en het andere deel is ook te huur. Netjes en schoon. Zwemvestjes aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische plek om te verblijven!

AW,
    17-7-2013

Wij verbleven 2 nachten in een authentiek vissershuisje op dit complex (je hebt geen moment het idee dat het allemaal vakantiehuisjes zijn).

En wat een ervaring is dat! Je zit hier midden op de Lofoten in de woeste natuur. De huisjes zijn compleet ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. Het enige wat ik miste was een haardroger, maar ach, je gaat even buiten uitwaaien en je haar is ook droog.

Er is een receptiegebouw waarin ook het (ontbijt)restaurant zit; nog nooit zo

Gereisd met partner in juni 2013

Een fantastische ervaring op een geweldige plek!

AW,
    16-7-2013

Wij verbleven 2 nachten op deze fantastische plek. Het vissershuisje heeft een woonkamer/keuken, een slaapkamer en een ruime badkamer en is compleet ingericht (ik miste alleen een haardroger).

En dan de ligging: fantastisch! In de ongerepte natuur, wat een vrijheid! Je hebt geen moment het idee dat het eigenlijk vakantiehuisjes zijn. Dit is de Lofoten zoals het moet zijn: rode vissershuisjes op palen, met hier en daar een bootje ernaast.

En: nog nooit zo

Gereisd met partner in juni 2013

Voor ons een perfect hotel

maillink2,
    13-2-2013

We verbleven 4 nachten in dit hotel, en lazen vooraf diverse ontevreden commentaren. Na ons bezoek daar begrijpen we dat niet. Goede kamer, goed bed (met topper) perfecte badkamer met verwarmde vloer en moderne douche. En het ontbijt was boven alle lof verheven.

En we zagen twee avonden het Noorderlicht in al zijn glorie.

Noorwegen is niet goedkoop, maar wij kregen waar voor ons geld.

Gereisd met partner in februari 2013
Leknes scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews