Weer vandaag-4°-9°

We hebben een aantal aanbieders voor Norlandia Lankaholmen voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Norlandia Lankaholmen in het Nederlands

Een aanrader!

Kirsten casteleyn , 24-6-2013

Van de 8 huisjes van onze reis vond de meerderheid van ons reisgezelschap dit huisje het beste. Je had vanuit 'de living' een prachtig uitzicht op de baai en de middernachtzon scheen prachtig door de raam. Het huisje is voldoende groot om iedereen zijn privacy te geven.

Keuken en badkamer waren verzorgd. Comfortabele bedden, maar wel bijzonder smal. Gordijnen voldeden wel niet om het licht buiten te houden, dus hebben we ons beholpen met een fleecedeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Norlandia Lankaholmen in Andenes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Norlandia Lankaholmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Norlandia Lankaholmen scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.