Andenes

Reviews over Andenes

Handige plek voor walvisexcursie

JanEnEllen,
    4-9-2018

Eenvoudig en gemoedelijk hotel. Kamers zijn schoon en niet al te groot. Gezellige lounge met gratis koffie/thee. Vriendelijk personeel. Prima wifi en een goed ontbijt. Er is geen restaurant functie, maar in de omgeving is voldoende keus. Parkeren gratis. Naast de ingang naar de lobby is een winkeltje met een assortiment snuisterijen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een aanrader!

Kirsten casteleyn ,
    24-6-2013

Van de 8 huisjes van onze reis vond de meerderheid van ons reisgezelschap dit huisje het beste. Je had vanuit 'de living' een prachtig uitzicht op de baai en de middernachtzon scheen prachtig door de raam. Het huisje is voldoende groot om iedereen zijn privacy te geven.

Keuken en badkamer waren verzorgd. Comfortabele bedden, maar wel bijzonder smal. Gordijnen voldeden wel niet om het licht buiten te houden, dus hebben we ons beholpen met een fleecedeken.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Prachtig uitzicht

Nettie Kuijer,
    23-1-2012

Grasplaatsen aan zee. Overweldigend uitzicht. Mooi strandje waar vreemde stenen en koralen liggen. Mogelijk zwemmen er walvissen aan de horizon.

Overdag was er geen personeel, 'savonds kwam er iemand het kampeergeld ophalen.

Op loopafstand is er een prima supermarkt

Gereisd met partner in mei 2011

Super appartement

Toine,
    28-7-2010

Wij verbleven een aantal nachten/dagen in de 'Kristina-flat'. Uitstekend appartement. Zeer compleet ingericht: magnetron, oven, hallogeen fornuis, wasmachine, afwasmachine, enzovoort. En alles supernieuw. Ligging aan de haven van Andenes op een paar minuten lopen van het bureau van de walvissafari. Veer naar Senja legt zo'n beetje voor de deur aan. Supermarkt om de hoek. Alles bij de hand voor een onbezorgd verblijf.

Gastvrouw is ontzettend aardig en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Andenes scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews