Vakantiehuis Solvang

Vakantiehuis
Weer vandaag20°
Vakantiehuis Solvang

1 review over Vakantiehuis Solvang in het Nederlands

Prachtig, niet toeristisch, sneeuw en natuur

Ger den Reijer
15-10-2009

Vakantiehuis Solvang ligt op een eigen terrein dat groot genoeg is om er met een snowscooter over te crossen. Eigenaresse Lydia is Vlaams en woont ook op het terrein op een minuut of 5 lopen van het vakantiehuis. Het is er heel gezellig, maar best afgelegen. Met de auto naar het dorp (winkel) is 10 minuten. Je kunt er wandelen (Lydia gidst ook), snowscooter rijden en een tocht met sledehonden maken. Een echt Noorse maaltijd, avodnje met de Samen (rendieren eigenaars), het is er allemaal mogelijk. Skien kan ook, in een Zweeds gebiedje op pakweg 20 minuten met de auto. Een aanrader voor mensen die eens wat anders willen in de winter!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2006

Vakantiehuis info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Solvang in Brekkvasselv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Solvang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.