Sorteren

Reviews over accommodaties in Nord-Trøndelag

Een fantastische vislocatie

jacobhoogenboom@gmail.com
    19-12-2014

In 2014 voor het eerst Skarnsundet bezocht. Een jaarlijks terugkerende visvakantie van 5 visliefhebbers. Accommodatie, visboten en de omgeving waren geweldig. Bijna geen enkel weertype houdt je aan de kant, tenzij het onweer losbarst. Je kan werkelijk altijd een beschutte plek vinden. Vis in zeer voldoende hoeveelheden te vangen.Het bijzondere aan onze visvakantie was het uitstrooien van het as van onze visvriend. Klantvriendelijkheid was top. Niets was te veel en je werd gevraagd of ongevraagd voorzien van nuttige informatie. We hebben dan ook een uitstekende visvakantie gehad. Nog ter plaatse onze visvakantie voor 2015 besproken.