Sorteren

vakanties Nord-Trøndelag

Reviews over accommodaties in Nord-Trøndelag

Amazing place come summer or winter.

Daniel panter
    31-8-2018

A great location for any fisherman.

Geweldig verblijf!!

Elly Tofield-Nieuwenhuizen, Rotterdam,N.L.
    26-6-2018

Een erg mooie, keurig verzorgde camping. Met zeer schoon sanitair in een verwarmd sanitair gebouw. Cabins en 2 Tipie tenten aanwezig. Met restaurant. Prachtig gelegen zo aan het water. Mooie uitzichten. Erg aardige en behulpzame eigenaars!!

an amazing venue

dougal
    23-3-2017

Cannot wait to return next year

sympathique camp de pêche

PERRIER
    25-12-2016

Le logement est bien conçu, adapté au lieu et au climat,avec location bateau juste en dessous. Petite boutique de pêche sympathique dans le camp.

La campagne environnante est belle et on peut faire ses courses a Mosvik de l'autre côté du pont aisément.

Ne pas oublier vêtements de pluie.

Prachtige camping, goed sanitair

Jan
    27-8-2016

Een mooie camping, geen afgescheiden plekken en op sommige plaatsen loopt het grasveld te schuin voor een caravan! Goede sanitaire faciliteiten, die erg schoon worden gehouden.

Vanuit Grong zijn leuke bezienswaardigheden te zien, met name de zalmtrap. Ga dan wel in het trekseizoen van de zalmen!