Camping Stranda Feriesenter

Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
Camping Stranda Feriesenter

We hebben een aantal aanbieders voor Stranda Feriesenter voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Stranda Feriesenter in het Nederlands

Met jonge kinderen

mooie appartementen

Paul
1-9-2017

We hebben onze vakantie doorgebracht in huisje 100A, dit was een vrij nieuw huis wat bestond uit 2 appartementen. wij hadden de onderste woning. het appartement was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, koffiezet apparaat, waterkoker, koelkast met diepvries en wasmachine. keuken en huiskamer was een aparte ruimte, verder waren er 3 slaapkamers, 1 met een 2-persoonsbed, en 2 met een stapelbed waarvan 1 met een breed onderbed. buiten was er een groot terras met een tafel en vier stoelen en een BBQ / tuinhaard. Het Centrum van Stranda ligt op 7 km met supermarkten en restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stranda Feriesenter in Stranda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stranda Feriesenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.