Camping Stordal

2 reviews over Camping Stordal in het Nederlands

Mooie camping, rustig en prima onderhouden

Erik broeders
21-7-2017

De camping lijkt op het eerste gezicht een beetje vreemd gesitueerd achter een industrieterrein, maar eenmaal aangekomen is het een ruime en rustige camping met schoon en goed sanitair. De Vlaamse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een boot gehuurd om in het fjord te vissen. Erg leuke tijd gehad. Kinderen 10 en 12 waren graag nog een extra nacht gebleven

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

Sun
29-7-2016

Eerste aanblik bij aankomst, camping naast een bedrijventerrein doet wat ongezellig aan, maar daar heb je op de camping zelf geen erg meer in. Vriendelijke sfeer, veel vaste Noorse gasten en een groot goed onderhouden trekkersveld met mooi uitzicht op de bergen, langs een riviertje, aan een fjord. Ligt centraal tov Geiranger, Trollstigveien en Alesund. Onze kinderen vonden het er erg leuk, spelen bij de rivier en zwemmen in het fjord ( klein strandje) Wij verbleven in een nette vier persoons trekkershut. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Stordal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stordal in Stordal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stordal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.