Camping Goksoyr

16 reviews over Camping Goksoyr in het Nederlands

Geweldige plek

Karin
25-7-2017

Je komt hier natuurlijk voor de vogels en m.n. de papegaaiduikers. Goeie plaats om te staan, meteen aan zee en met allerlei mogelijkheden om te wandelen als je eerst het steile pad opgelopen bent. Vergeet niet een boottour om het eiland te maken, te boeken bij de camping. Elke plaats heeft een picknicktafel.

Sanitair is oud en niet echt schoon.

Prachtig gelegen

Unieke ervaring
12-8-2016

Verwacht geen grootschalige camping, hier kom je voor de natuur en vooral de vogels. Campers staan direct aan zee, allemaal met een eigen pichnickbank die je mag gebruiken. Diverse veldjes voor tenten. Er wordt voor iedereen een plekje gezocht op de camping. Sanitair is eenvoudig, maar voldoet prima. Je kunt als je wilt even zwemmen in zee, vissen doe je als bij de brug waarover je het eiland op- en af rijdt. Vanaf de camping een mooie wandeling naar de vogelrotsen, waar we ook nu weer grote aantallen papegaaiduikers hebben gezien. Op het eiland zijn meerdere wandelingen mogelijk. Kleine winkel aanwezig en grootse uitzichten die je niet snel zult vergeten.

Super plek!

cleansister
12-7-2015

Vreemde camping op een buitenaards mooi eiland. Zeer dorps en gemoedelijk. Het ligt op een smalle strook tussen zee en steile hellingen. Kleine plekken. Zeer slecht sanitair. Wel een volledig uitgeruste keuken. Dat is voor trekkers met een tent ideaal.

Midden in de natuur

Hans en Maartje
3-11-2014

Een camping op een bijzondere plek. Prachtig uitzicht over zee, veel lawaai van vogels en aan de andere kant van de heuvel de kliffen met duizenden papegaaiduikers. Voor natuurliefhebbers die genoeg hebben aan de natuur. Het sanitair is wat gedateerd, maar wel schoon. De campingeigenaren erg aardig en behulpzaam.

mooie omgeving

r de kruijf
19-9-2014

de camping ligt prachtig Het gehuurde hutje was mooi maar klein en smal Het sanitair erg verouderd. Moet dringend vernieuwd worden

Omgeving uit de reisgidsen!

Wim
10-8-2013

Camping is eenvoudig echter wel ruim voldoende. Wij verbleven in hut. Geen luxe maar wel alle benodigdheden aanwezig.

Omgeving is echt prachtig. Na een flinke klim sta je oog in oog met papegaaienduikers, jan van genten, zeekoeten en de zeearend. Voor ons een belevenis om niet snel te vergeten. Wij gaan zeker nog een keer terug

Minder dan we hadden verwacht

Jannet Postma
31-7-2013

De camping viel ons tegen. De keuken en het sanitair ziet er rommelig en oud uit. Het personeel was niet echt vriendelijk, alles werd snel afgehandeld. De ligging is fantastisch, dat maakte het de moeite waard om op de camping te verblijven.

Prima plek voor zowel tenten,caravans en campers.

Harry Wiersema
25-9-2011

Prima plek om vogels te spotten. Men kan hier geweldig wandelen en dan de papegaaiduikers bekijken.

Ook zitten hier een aantal zeearenden.

Een prima plek aan het einde van de wereld.

Voor liefhebbers van natuur

Sander Lelieveld
24-6-2011

Het is vooral een camping voor natuurlijefhebbers die komen voor de vogelrotsen. Het eiland heeft echter veel meer te bieden dan alleen dat, absoluut de moeite waard voor een paar dagen. Sanitair is eenvoudig, wat gedateerd maar wel functioneel en schoon. Kindvriendelijk betekent dat er speeltoestellen en andere inrichting voor kinderen is, die is er niet veel. Echter, het spelen in de natuur, langs de kust, zijn veel mooier dan een glijbaan of zo. Ik beoordeel hier het ontbreken van speeltoestellen, maar die natuur is er dus wel! Ga vooral in de avond naar de vogelrotsen. Overdag lekker een rondvaart en wandelen over het eiland. Of vissen, zeehonden kijken, de Runde schat bekijken, fotograferen of....

top plek, redelijke camping

Jeltje
17-7-2010

lokatie is geweldig. Je loopt zo naar de papagaaiduikers in een half uur. Het uitzicht was super over zee en iedereen heeft een eigen picknicktafel. Je kunt er goed koken en binnen zitten bij slecht weer. Nadeel is het ongelooflijke ouderwetse sanitair, deels in soort barakken. De belangrijke zaken zijn schoon, maar overal zitten zwarte plekken van het vocht.

Voor kleine kinderen is er een glijbaan, schommel en houten speelhuis. Voor grotere kinderen is er weinig. Deze vinden het echter gewelig om de vogels te ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goksoyr in Runde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goksoyr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.