Hotel Comfort Nobel

Hotel Comfort Nobel

Kleine hotelsWeer vandaag16°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Nobel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Comfort Nobel in het Nederlands

Goed hotel in leuke stad

Pieter
21-11-2011

Dit hotel ligt in het centrum van het leuke stadje Molde, met veel winkels en een prachtig uitzicht over de bergtoppen in het zuiden. Gratis parkeergelegenheid voor de deur en prima kamers met goed sanitair. Tijdens ons verblijf hebben we ons één keer vergist in de eindtijd van het ontbijt, de dame van het hotel was echter onverbidderlijk en ruimde desondanks alle spullen op en stuurde ons weg.

Gereisd Met partner in juni 2011

basic overnachtingsplek

vincent
24-8-2010

Verwacht geen super hotel maar dat kan ook niet voor dat geld. Geen bijzonderheden verder.

Gereisd Zakelijk in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Nobel in Molde , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Nobel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.