Camping Magnillen

Camping Info

Meer campinginfo

1 review over Camping Magnillen

• 8Rembours30-08-2019

gastvrije camping met prachtige ligging

Een kleine camping, prachtig gelegen aan de Noorse kust. De camping bestaat eigenlijk uit twee delen; een camperplek met hutten en vaste staplaatsen waar fervente vissers verblijven en een groene camper/tent plek met uitzicht op zee aan de andere kant. Voor wie wil is er volop gelegenheid om te kijken en proeven bij de vissers, onze kinderen hebben genoten. Er is een visschoonmaakplek, een rook oven en een haventje. Niet van het vissen dan zijn het uitzicht en aan de camping gelegen ministrand erg prettig. Het sanitair is gedateerd. Campingeigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam

• 6Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen