Vakantiehuis Westeras

Een 10 voor de ligging!

Evi
6-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geiranger is prachtig, maar in de zomer net een mierennest. Westeras Gard ligt daar boven, met uitzicht op de bergen en het fjord. Weg van de doorgaande route van de duizenden (!) mensen die dagelijks van de cruiseschepen afkomen en de berg op rijden. Het uitzicht vanuit het appartement en de cottages is onbeschrijflijk mooi. Zodra de cruiseschepen vertrokken zijn, keert de rust terug (tip: sommige activiteiten laat in de middag dalen dan ook in prijs). Vanuit deze accommodatie kun je drie mooie, niet al te zware, wandelingen maken. Wandelaars komen dus langs je appartement gelopen. Wifi is er niet. De beestenbende (schapen, geiten en lama's) maken het compleet. De inrichting van het appartement is gedateerd, gehorig (we hoorden de bovenburen lopen, praten en snurken), erg kleine keuken met minimale inrichting. Het is een charmant, oud gebouw met scheve vloeren. Maar het is schoon en de bedden waren fantastisch.

Schoon huisje, wel wat verouderd.

Camacho
6-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben in een net huisje gezeten. De foto's hier te zien, hebben wij niks van gemerkt. Wij waren aan het einde van het seizoen. Wellicht dat we daarom alleen de mogelijkheid hadden voor een huisje. Wij hebben overigens het grote huisje genomen. De huisjes zijn oud, maar schoon. Bedden zijn wat kort, maar daar heb je altijd problemen mee indien je lang bent! Vriendelijke ontvangst. Mooi uitzicht, het water in de fjord zie je alleen net niet vanaf het huisje. Kritisch moet je blijven!

Gedateerd, fraaie ligging

Houkje Rypstra
13-8-2013

Wij hebben 3 nachten doorgebracht in een huisje dat erg vochtig was. Nu heeft het tijdens ons verblijf helaas alleen maar geregend, maar de matrassen voelden direct al erg klam aan. Badkamer is piepklein en onhandig vanwege de douche die alles nat maakt. Ook het keukentje is erg klein. Verder misten we lekker zittende stoelen. Helaas konden we slechts minimaal genieten van het uitzicht, door het weer, maar we vonden het wel jammer dat het fjord niet te zien was vanaf de veranda.

Prima keuze

insolenthobbit
19-7-2011

Perfectie locatie! Lastig te bereiken via een smal en steil grindpad. Het huisje was wel wat gehorig aangezien je het deelt met een andere familie (je hebt de boven- of de onder-verdieping). Positieve aspecten waren het mooie uitzicht; deels over de fjord, voornamelijk over prachtige bergpieken. Bovendien bevind zich op 2km lopen een schitterende waterval waar je achterlangs kunt lopen; wandelstokken zijn gratis beschikbaar!

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in het bovenste appartement in een oude boerderij. het uitzicht was prachtig. In het appartement zelf was alles net iets te klein/te laag. De bedden waren (te) kort. De plafonds/deurposten waren net hoog genoeg, maar daardoor liep je wel de hele tijd gebogen.

grappig verblijf

Diane78
15-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

We hebben hier 3 nachten doorgebracht. Langer hoeft ook niet. Het appartement waar wij in zaten was goed. Het was schoon en netjes. Het grappige was als je ging douchen dat je ongeveer de badkamer blank had staan. Het huisje stond scheef en het putje zat op het hoogste punt. En de bedden waren erg slecht. Voor mijn man waren ze te kort, hij lang klem tussen de twee muren en de bedden waren erg hard. Als je kleding wil wassen moest je wassen in de schuur waar normaal de geiten staan (ruikt een beetje). Maar het personeel die er is aardig maar best wel een beetje apart. Er zit namelijk ook nog een restaurant.

Het uitzicht is geweldig. Als wij buitenzaten keek je zo het Geirangerfjord is echt prachtig. Je kunt bij het appartement ook mooie wandelingen maken.

2008

prachtig uitzict op geirangerfjord

Annemiek
7-8-2008

De accomodatie is een oude boerderij die is opgedeeld in 1 4-pers en 2 2- (a 3)pers. verblijven, en ligt hoog boven het geirangerfjord. De toegangsweg is een vrij steile zandweg.

Ons 4 pers. gedeelte was ruim genoeg maar had een wat gedateerde inrichting.Ook hoorden we soms de bovenburen. Het ligt bij een startpunt van diverse wandelingen, er is een wandelaarscafe/restaurantje op 1 min. afstand.waar je eenvoudig maar best goed kunt eten. Grappig was de wei vol lama's en geiten vlak voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Westeras in Geiranger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Westeras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.