Hotel Union

Laatste review

adembenemend uitzicht

ampe,
21-8-2011

zeer goed hotel, zonder fouten.

Mooi verwarmd zwembad, gratis voor de gasten. eten zeer goed, mooie kamers.

Ligging met mooi uitzicht op de geirangerfjord en dus in de hoogte.

Kenmerken

6 reviews over Hotel Union in het Nederlands

adembenemend uitzicht

ampe
21-8-2011

zeer goed hotel, zonder fouten.

Mooi verwarmd zwembad, gratis voor de gasten. eten zeer goed, mooie kamers.

Ligging met mooi uitzicht op de geirangerfjord en dus in de hoogte.

Prima

Mirjam
23-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke lunch in cafe van de Spa. Gratis zwemmen en jacuzzi met uitzicht op fjord. Groot hotel dus dinerbuffet is erg massaal maar wel zeer uitgebreid en goed verzorgd. Stuk bergaf lopen naar haventje, leuk om de cruisemensen en (in onze ogen) hun vreemde gedrag te observeren. Achter hotel interessant infocenter. In kelder van hotel oude auto's met een geschiedenis.

• Ligging t.o.v. pistes8

Hotel op een schitterende locatie.Vanaf restaurant of vanaf cafeterras bij de Spa een geweldig uitzicht over het fjord. Wel even een bergje lopen om naar de haven te gaan. Heerlijke lunch bij de spa en perfect dinerbuffet in restaurant.Groot hotel dus diner is vooral een massaal gebeuren maar alles wordt goed bijgevuld en opgeruimd. Een zwembad met jaccuzzi met uitzicht over fjord, voor hotelgasten gratis. In kelder een collectie oude auto's ook interessant om de geschiedenis daarbij te lezen. Infocenter tegenover hotel geeft ook mooi en leuk de geschiedenis van het fjord weer. (4)

2008

Prima hotel! Mooie ruime kamer met zitgedeelte en uitzicht op het fjord. Badkamer, net als de kamer, zeer schoon. Hartelijk ontvangst. Een avond was het Midzomernachtfeest en het hotel bood als extra aan koffie met taart en een optreden van een dansgroep. Eetzaal was wel druk door de vele groepen die in het hotel verbleven. Gratis internet.

Super hotel met mooi welness gebeuren

Sylvia van Vuren
22-6-2008

Super hotel met mooi welness gebeuren. Vanaf juni 2008 is er extra bijgebouwd met welness en extra kamers. Prachtig mooi uitzicht over het fjord en het eten is ook prima.

2005

Prima hotel, beetje jaren 70, maar ruime mooie kamers met prachtig uitzicht op heel mooi fjord. Dorpje stelt niet veel voor, maar je komt hier voor de natuur. Goeie bedden, goed ontbijt, alleen loopt er langs het hotel een wild stromende rivier die behoorlijk wat geluid produceert. Een paar oordopjes doen wonderen.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Union in Geiranger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Union zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.