We hebben een aantal aanbieders voor Geiranger voor je op een rij gezet:

Reviews over Geiranger

Onvergetelijk!!

Francien
    20-4-2019

Een cruise naar de Noorse Fjorden is zeker een aanrader. Een bezoek aan Geiranger is fantastisch, de wandeltrail langs de steile berg naar boven met op de top een adembenemend uitzicht in het Fjord beneden en natuurlijk de prachtige watervallen maken deze plek onvergetelijk ....

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bij zonnig weer (wat we hadden) geweldig

Jan
    19-6-2016

Geiranger ligt fantastisch aan t fjord. De ' Trollenweg' er naar toe is een belevenis op zich, of je nu van Alesund komt of vanuit t zuiden. Zijn de cruise schepen vertrokken, dan is er niet veel meer over en is het oorverdovend stil geworden en 'moet' je wel in je eigen hotel eten of in je camper. De locale waterval is voor (bijna) iedereen wel naar toe te lopen. Recent een wandelpad met vele trappen aangelegd. Ook het natuurmuseum is een bezoek waard (boven aan de waterval).

Gereisd Met partner in juni 2016

Fjord is geweldig.

Madeleine-C2
    26-11-2015

Geiranger is echt een toeristenplaatsje vooral bij het haventje waar de cruise passagiers aan wal komen zijn er veel souvenirs winkels. Je kan langs de waterval omhoog lopen naar het Fjordencentre. Er worden bij het VVV excursies aangeboden die je ook van te voren via de site kan boeken. Ik ben met de Hop On Panoramic Bus naar de uitzichtpunten Flydalsjuvet en Ornesvingen waar je een geweldig uitzicht over het fjord heb. Natuurlijk is een boottocht door het fjord een must. Ook om de watervallen te bekijken. Je kan ook de ferry nemen naar Hellesylt (ca 1 uur).

Gereisd Alleenreizend in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een prachtige natuur hier.

Marianne Rijnhout
    13-11-2015

Wij zijn hier met een cruise vakantie geweest en als je dan tussen de bergen aan her varen bent is dat erg indrukwekkend. Met de hop on hop of bus de bergen op en dat is even prachtig om daar boven naar beneden te kijken en te genieten van een geweldig uitzicht.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste fjord van Noorwegen

Frank
    12-10-2014

Men zegt, het mooiste fjord van Noorwegen. Dat lijkt wel te kloppen. Het is er prachtig en de cruiseschepen komen er dan ook dagelijks. We hadden mooi weer wat het nog veel mooier maakte. Wandelen, varen, vissen, gezellig klein dorpje, maar uiteraard een tikkie toeristisch. Iedereen wil het hier aanschouwen, geef ze eens ongelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014
Geiranger scoort een 8,5 uit 10, op basis van 45 reviews