Vakantiehuis Hustadvika Gjestegård

Vakantiehuis Hustadvika Gjestegård

6.5Voldoende

Noorwegen, Møre og Romsdal, Farstad

Op vakantie geweest naar Hustadvika Gjestegård?

6.5Voldoende

• 6.6Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Hustadvika Gjestegård voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Hustadvika Gjestegård

• 8Houkje Rypstra17-08-2013

Prachtige plek, mooi huisje

Het park is prachtig gelegen direct aan de Atlantische Oceaan, geweldig uitzicht. Ons huisje was prima ingericht, mooi licht en ruim. We konden er prima zelf eten koken. Gelukkig mooi weer, dus een prachtige tocht over de Atlanterhavsvegen gemaakt. Bij slechts weer kan ik me voorstellen dat je vlot uitgekeken bent ondanks de mooie ligging. Fijne tijd hier doorgebracht.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9aliesjansen20-07-2012

Unieke ligging aan zee

Het huisje ligt in een zeer rustige omgeving met een adembenemend uitzicht over zee uit alle ramen van het huisje. Op loop afstand vind je een ruim gesorteerde supermarkt, benzinepomp en een bank. We werden zeer vriendelijk en gastvrij onthaald en direct werd de inlogcode van het draadloze internet aangeboden wat ook prima werkte. De accommodatie heeft een gezellige eetgelegenheid waar je ook met de hotelgasten kan ontbijten. Voor avontuurlijke kinderen is deze accommodatie goed, wellicht wel een beetje te stil zeker met minder mooi weer.

Gereisd met partner in juli 2012

• 4J. Haeck15-09-2010

Nooit meer, een afrader!

Ronduit vies, slechte keukeninrichting, overleden douchecabine, lekkage badkamer, smerige dekbedden (poep), receptie en restaurant was vier dagen gesloten.

Gereisd met partner in september 2010

• 6SML&D21-05-2010

Matige accomodatie

Niet het beste huisje van Noorwegen, om het zachtjes uit te drukken. Redelijk schoon. Inrichting eenvoudig. Keuken onvoldoende. Restaurant aardig. Ligging van het complex is weliswaar afgelegen maar wel heel mooi. Heerlijke rotsen voor de kids om te klauteren. Uitstekende vismogelijkheden. Prima supermarkt in de buurt (met de auto)

Omgeving redelijk. Bud is leuk; Haholmen aardig; wat een teleurstelling was de 'atlanterhavsveien'.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 5Anke Kamp01-02-2009

Teleurstelling

Chaotische organisatie. De beloofde duikschool was al een jaar gesloten. Daarvoor moesten we 20 min. verderop zijn in Stromholsen (overigens: die duikschool is een aanrader!). Het beloofde internet hadden we pas na een paar dagen rond. De keuken in het huisje was erg slecht, Stel je maar in op veel afhaalmaaltijden! Kleine veranda, als je geluk hebt staan er een paar stoelen op, anders moet je ze zelf bij andere, leegstaande, huisjes vandaanhalen. Desolate omgeving, treurig, niet zoals wij Noorwegen gewend zijn. Veel gevist vanaf de eerste brug van de Atlantische weg. Boodschappen en afhaalpizza's op 10 auto-minuten. Wij komen hier beslist niet weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 7P. Schenk08-08-2008

Leuk huisje op leuke lokatie

Het inchecken begon niet goed, we hadden 2 huisjes gereserveerd, maar ze hadden dubbel geboekt, dus er was er nog maar 1. Dat werd wel meteen opgelost door een appartement aan te bieden.

De ligging van de huisjes is erg leuk zo aan de kust. We hadden gratis toegang tot internet in ons huisje. De inrichting van het huisje was ruim en gezellig, maar in de keuken was het behelpen. Er waren maar 2 kookpitten, geen waterkoker en pannen die allang geleden overleden waren.

De zonnebank op het park werkte niet.

In de buurt kan je de Atlantische route rijden en je kan naar de "Trollkirka" gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 5Henry12-07-2008

Leuk als je een boek wilt schrijven!

Een uitgestorven plek. Er is niets te doen in de omgeving. Ook wandelmogelijkheden zijn beperkt. Veel koude wind uit zeerichting. Helaas geen werkende wifi internet in onze hytter. Meerdere beloften dat er aan gewerkt zou worden hetgeen niet gebeurt. Om 22.00 uur ’s avonds gaat de bar/restaurant al dicht. Personeel maakt een minder klantvriendelijke indruk. Geen winkel bij complex. Hiervoor moet je naar Farstad, 3 km; met de auto wel goed te doen. Keukeninrichting erg beperkt en verouderd. Er was slechts 1 zwart geblakerde pan aanwezig. Huisje wel ruim en sfeervol met hout. Mooi uitzicht.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Elise03-07-2008

Mooi huis aan zee ,wel afgelegen. Je kunt niet langs de zee wandelen allemaal rotsen.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Vakantiehuis Hustadvika Gjestegård info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadJacuzzi