Camping Solvang

Meer camping info

20 reviews over Camping Solvang

• 1sabine de vries18-01-2015

nooit meer solvang camping

Wat was dit een vreselijke ervaring. Ik zocht even rond op internet en was toch benieuwd hoe anderen over deze camping dachten. Klantvriendelijk kan je de eigenaren niet noemen sorry. Echt als je nog even kan door rijden doe dat. Maar hier verblijven doe ik nooit meer. Zelf niet als nood voor 1 nacht. Ik hoop dat ik hiermew mensen kan waarschuwen en de grote teleurstelling lan redden. Het sanitair is goor. Vooral als het net heeft geregend.. geen extra poets beurt wat mij betreft alleen de vloer maar nee. Net als het eten. Het is veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Wij hadden fish and chips en een solvang pizza. De fish was nog koud van binnen en dus echt niet vers.. de pizza is zoals eerder genoemd een goedkope diepvries pizza. En de patat die erbij geserveerd werd was gebakken in oude olie dat prpefde je gewoon. De eigenaren kwamen gestrest over en mmijn idee was dat ze het niet eens leuk vonden. Nou begin dqn geen camping. Dit weet je van te voren.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Glastra04-10-2014

mooie omgeving

Hebben 10 dagen op de camping gestaan het weer was uitstekend kon niet beter mooie omgeving gast vrij ontvangen prijs kwaliteit is ook goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Gerard de Groot19-12-2013

Goede en rustige camping tijdens ons verblijf

Hartelijke ontvangst door Nederlandse eigenaren op deze camping die ligt langs de route Geiranger/Trollstigen na Geiranger en voor het plaatsje Eidsdal. Het terrein ziet er verzorgd uit en de omgeving biedt mogelijkheden om te wandelen. De contacten met de eigenaren waren goed en men was zeer behulpzaam. Wij maakten gebruik van het "Rondje Noorwegen" en konden op deze camping daarom tevens één nacht gratis verblijven. De camping heeft een overdekt terras waar ook iets besteld kan worden. Van die mogelijkheid hebben wij echter geen gebruik gemaakt. Er is ook een kinderspeelplaats op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 2Vero30-07-2013

Nooit meer!!!

Wij hebben een maand per tent door Noorwegen getrokken, dit was wel het slechtse wat we gezien hebben. Toegegeven we waren aan de late kant toegekomen, rond 20.30u maar dat wil niet zeggen dat de mensen zomaar in een hoekje moeten gestopt worden terwijl er een prachtig grasveld ter beschikking was waar nog voldoende plaats was. Over het sanitair zijn we al helemaal niet te spreken. Vuil, stank, ... Aangezien we niet meer op de camping konden eten (vanwege te laat) wilden we zelf snel nog iets koken. Dit bleek niet mogelijk omdat de plaats die voor keuken moest doorgaan eveneens vuil was en het vuur niet werkte. Het zijn dus boterhammen met choco geworden. Het zogezegde verse brood, zijn afbakbroodjes (op zich geen probleem) die de avond op voorhand gebakken worden (zelf gezien). Ik kan hier maar 1 ding van zeggen; vuil, vies en veel te duur voor wat je in ruil krijgt!!!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9lvanderhoek19-08-2012

Camping op mooie lokatie waar we ons thuis voelen

Voor de tweede keer hebben we gekampeerd bij de vriendelijke familie Kous in Eidsdal. Het was een hartelijk weerzien. We genoten weer van het mooie uitzicht op de bergen, de ontspannen sfeer op de camping, het knapperige brood 's morgens en voor de kinderen het spel 's avonds. In de omgeving is heel veel te doen. Wij brachten dit jaar een bezoek aan Geiranger, een geitenboerderij in een schilderachtig dal en een frambozenkwekerij. Ook wandelaars kunnen hun hart ophalen. Een volgende vakantie in Noorwegen hopen we er weer langs te gaan.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Annetje10-06-2012

Mooie verzorgde camping.

Wij hadden een hut en die was prima, wel grote kieren in de deur en omdat het erg koud was, hebben we het in de nacht koud gehad. Kacheltje was prima, maar niet te regelen. Het Hollandsechtpaar was erg vriendelijk. Er was maar één douche, voor de dames en één voor de heren, wij hebben het probleem opgelost door gewoon samen onder de douche te gaan. Wij vonden het er prima! Wij zouden zeker terug komen op deze camping!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 4maine215-09-2011

Sanitair was zeer slecht

Er was geen enkele douche te vinden waarvan de douchekop niet stuk was.Verder waren de sanitaire ruimtes niet echt schoon. De locatie is prima,je kan echter voor hetzelfde geld met prima sanitair en een geweldig uitzicht vertoeven op de camping in Geiranger.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Gé en Karin Gorter Zwanenburg05-08-2011

prachtige locatie

Voor de tweede keer op deze camping geweest, hier is nog rust ruimte en vooral vrijheid. Ook de eigenaren zijn zeer gastvrij, werden als familie onthaalt. Je komt er echt weer thuis. De 5 dagen die wij er waren hebben wij als super beleefd.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2011

• 8jan en thea30-07-2011

Schitterende camping

Onze eerste keer Noorwegen is goed bevallen. Leuke kleine camping in een wonderschone omgeving, vriendelijke eigenaar, elke morgen lekker vers brood, sanitair gedateerd maar superschoon: kortom een echte aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 5isabellakaizer21-07-2011

nooit meer

Dit is de 1ste keer dat we een slechte beoordeling geven over een accommodatie,eerst maar de plus punten de eigenaren waren vriendelijk en de camping ligt mooi en centraal voor velen uitstapjes,verder kun je er leuk vissen en wandelen Wij hadden een hytte die oud was maar kon er mee door,maar het sanitair is zo oud,dat het niet meer schoon te krijgen is!!,ook het keukentje was oud en vies en wij weten uit ervaring dat het in Noorwegen zeker anders kan!,wij snappen dan ook niet hoe anderen gasten hiervoor nog een 7 kunnen geven. De douches geven veel te weinig water zowel warm als koud,en voor de grootte van de camping zijn er te weinig douches en wc. Ook het eten is niet alles ,pizza Solvang is gewoon een goedkope diepvries pizza,dit kan veel beter. Nogmaals dit is de 1ste slechte recensie die ik op zoover heb geplaatst maar zoals velen kijk ik ook altijd op deze site voor dat ik reserveert.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

0 tips over Camping Solvang

1 vraag over Camping Solvang

• Gé en Karin Gorter, 27-07-2009 Rapporteren

solvang camping

Een prachtige rustige camping met vriendelijke mensen die je echt nog welkom heten. Het mooie uitzicht op de bergen vanuit je hut is bijzonder zeker met de watervallen. Je wordt direct rustig maar ook de kleine hutten beneden met uitzicht op het grasveld is erg gezellig. De vers ghebakken broodjes 's morgens en de vele uitvals wegen in de omgeving maken deze camping een plaatje. Beslist komen wij hier nog een keer terug. Mede door de eigenaren Jos en José.

Gerard de Groot, 19-12-2013

Wij kunnen dit commentaar van harte onderschrijven.

Camping Solvang info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50