Hotel Scandic Parken

Hotel Scandic Parken

7.8Goed

Noorwegen, Møre og Romsdal, Alesund

Op vakantie geweest naar Scandic Parken?

7.8Goed

• Sauna

10 reviews over Hotel Scandic Parken

• 9Sandra24-09-2011

Rica is top!

De Rica hotels zijn echt een aanrader als je door Scandinavie reist, keurige business hotels met goede kamers en gratis internet. Ligging is top, enige nadeel is de dure parkeergarage (reken op 20 euro als je een nacht verblijft). Verder helemaal prima, nette kamers en goed, uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Esther20-08-2011

Centraal gelegen

Hotel Rica Parken in Alesund ligt midden in de stad dichtbij de karakteristieke haven en midden in het centrum. Hotel heeft een parkeergarage die niet gratis is. Tevens beschikken ze over twee restaurants waarvan wij het lopend buffet restaurant zeker niet aanbevelen. Persoon bij de receptie zeer behulpzaam.

Kamers volledig met zeer goede bedden. Geen kluisje in de kamer aanwezig. WIFI in gehele hotel gratis.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5ingrid en eddy17-07-2011

midden in het centrum

Modern groot gebouw in midden van het centrum. Modern maar voor ons echt een afknapper. Kamer waar overal een laag stof onder zat. Uitzicht op het uitkijk punt van Alesund. Athans als je door de ramen heen kan kijken. Deze zijn nl ontzettend smerig. Met de zon erop zie je helemaal niks. Gordijnen die veel te smal zijn en waar het daglicht langs heen komt ( zeker jammer omdat het bijna niet donker word) Persooneel aan de balie was niet erg bijdehand. Moesten zelf vragen hoe het geregeld was met diner (nl HP geboekt) Werden bij de bussen gezet terwijl we in het Normandie restaurant moesten zijn. Dit leek wel een enorme kantine met zeer slecht eten. Geen aparte douche. Jammer als je 1.93 m bent en je past dan niet onder douchekop. En dat je als gast (rondreis eigen vervoer) geld moet betalen om te parkeren ( die notabene onder hotel zit) vind ik te triest voor woorden. Hier over word in de brochure overigens niks van vermeld. Voor ons is dit zeker geen 4* waardig.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Sacha30-12-2010

In de drukte van de stad

Groot hotel in het verlengde van een winkelstraat middenin de stad. Niet al te ver van de trappen naar het uitkijkpunt over Ålesund, dat zeker een aanrader is.

Parkeergarage onder het hotel. Onze kamer was een balzaal, echt enorm. Meubilair had de beste tijd gehad. Met de ramen open in de zomer is het nogal lawaaiig door de doorgaande straat waaraan dit hotel ligt. Badkamer was eveneens enorm, maar toch alleen een bad waar je in kon douchen, geen losse douche. Overig sanitair was oké.

Draadloos internet heeft dit hotel niet zelf, maar bij de receptie kun je gratis kraskaarten krijgen voor het openbare draadloze netwerk in Ålesund. De tijd gaat tikken vanaf het moment dat je verbindt, dus de volgende ochtend werkt het niet meer.

Hotel heeft geen eigen restaurant maar geeft aan dat je kunt eten in het restaurant onder het hotel, dat erg goed te noemen is. Wel een ontbijtzaal met een ontbijt met voor elk wat wils, ook gewoon goed en leuk uitzicht over de straat.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8de Jonge20-09-2010

Schitterend hotel

Wij kregen een Business Room op de 8ste verdieping met een schitterend uitzicht. Kamer en badkamer ruim en schoon, evenals het hotel zelf. Personeel was vriendelijk, eten was goed. Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2010

• 8hariete11-09-2010

Goed hotel

Wij kregen een erg ruime kamer, waarschijnlijk vanwege mijn verjaardag. Met prachtig uitzicht op de zonsondergang. Kamers zijn schoon. Het eten was minder goed dan we verwachten.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Rene19-07-2009

Kan beter

Het eten was geen xxxx sterren hotel waardig. Centrale ligging in het zeer mooie Alesund

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Katy &Martin10-08-2008

goed hotel.

Een heel mooi modern hotel.Parkeergarage zit onder het hotel,maar wordt niet aangegeven,dus dat was even zoeken.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Katy &Martin08-08-2008

goed hotel

Mooi hotel,goed ontbijt,mooie kamers.Denk erom dat er een parkeergarage bij het hotel is.Dat staat niet duidelijk aangegeven.

Gereisd met partner in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald