Sorteren

vakanties Møre og Romsdal

Reviews over accommodaties in Møre og Romsdal

Gewoon een prima plek, ook voor campers

Gerda
    14-8-2018

Is een prachtig gelegen camping , aan snelstromende rivier, met prima sanitair,aan voet van Trollstigen

Prima camping waar we zeker nog eens zouden komen

J. van der Wolk
    10-8-2018

Tijdens onze rondreis door Noorwegen zijn we 3 nachten op deze camping verbleven. In eerste instantie zouden we op de camping Geiranger staan, maar deze was ons te massaal en druk met alle toeristen (van de cruise schepen). Hier vonden we een rustige camping, met ruime plekken. Het sanitair is keurig en de dame bij de receptie is zeer behulpzaam. Verder kan je bij de receptie broodjes halen en wat kleine boodschapjes. Leuke extra’s zijn: nette gezamenlijke keuken, wasruimte, overdekte zitjes waar je met regen kunt eten, grote waterval langs de camping en natuurlijk het uitzicht! Prima omgeving om te wandelen en te fietsen.

Mooie camping met prima voorzieningen

Casper & Marga
    24-6-2018

Door de duits sprekende beheerder werden we gastvrij ontvangen. Geduldig liet hij ons de plekken zien waar we onze camper konden neerzetten en er volgde een korte rondleiding door het sanitairgebouw.

Fantastische ligging en huisjes

Swoosh
    10-6-2018

Onze vierde stop tijdens onze maand in Scandinavië. Is de weg naar de camping toe al prachtig [vanaf Oppdal], Geiranger zelf is fabuleus. De camping ligt boven op het fjord/ berg. camping wordt gesplitst door de RV63. Huisje, 4p, was zeer netjes. Beneden een ruime slaapkamer voor de kinderen [3 en 1]. Op de vide een hele lage maar knusse slaapplek voor de ouders. Huisjes zijn recent gerenoveerd en beschikken over een prima badkamer en keukentje. Uitzicht vanaf het huisje is prachtig. Je hebt een weids blik over het fjord en ziet 's ochtends de cruiseschepen binnen varen. Vanaf Geiranger is veel te doen. Bezoek bijvoorbeeld de uitzichtpunten, rij de Trollstigen of rij naar Dalsnibba voor een wandeling door de sneeuw en een nog mooier uitzicht. Op de viewpoints kan het druk zijn. Door een goede planning is deze drukte wel te vermijden. Ditzelfde geldt voor het stadje zelf: erg druk, erg toeristisch, maar ook best gezellig.

Ons favoriete verblijf!

Joop Kok
    4-6-2018

Deze fijne camping met fantastische eigenaren is een zekerheidje in al onze vakanties in Noorwegen (23 x). Wij verblijven in de fijne hutten. Een van de mooiste streken van Noorwegen. Ook dit jaar genoten.