Sorteren

vakanties Møre og Romsdal

Reviews over accommodaties in Møre og Romsdal

Leuke camping vlakbij gave waterval

Marc
    2-8-2017

Leuke trekkerscamping.

We hebben hier 3 nachten gestaan met onze tentjes tijdens onze rondreis door Noorwegen.

Het sanitair is recent vernieuwd en zeer schoon.

Ruime douches en een gezamenlijke ruimte waar gekookt en afgewassen kan worden.

Inclusief ovens en grote koelkast waar je gratis gebruik van kunt maken.

Voor de kids is er een trampoline en schommels en natuurlijk de indrukwekkende waterval die langs de camping dendert.

De plaatsen zijn niet afgebakend en we mochten zelf een plekje uitzoeken.

Boodschappen kun je even verderop in het dorpje Geiranger doen.

perfect hotel met een fantastisch uitzicht!

Nic
    7-8-2016

Alles was goed! Bedden liggen lekker en er is een minibar. Onze kamer had een balkon met uitzicht over het fjord. Ontbijt was ook helemaal naar onze wensen! Kortom helemaal goed!

Jan
    19-6-2016

Alles was perfect. We hadden kamer op de 5de verdieping, met geweldig uitzicht over t fjord ook op eigen balkonnetje. Ligging prima (tov pistes weet ik niet). Luxe coffeemachine, goede bedden, prima buffet ontbijt, snelle WiFi, bij de receptie schaal met donuts, ook grote fridge, kortom geen wensen. NB: de foto's op Zoover zijn verouderd. Wij waren er in juni 2016, en alles is nieuw/ vernieuwd. Personeel ook heel vriendelijk. Ik geef niet gauw een 10, maar dit hotel is t zeker waard! Geen wensen.

Wat een uitzicht!!

veggie
    13-8-2014

De hutten van Gjerdset liggen tegen de heuvel aan met een magnifiek uitzicht over het beneden gelegen meer. Wij hebben een week in één van de witte hutten geslapen. De hut was van binnen ruim voor 4 personen, kleine keuken, 2 simpele slaapkamers, een lekkere bank en een eethoek. De veranda, waar wij vaak zaten omdat we fantastisch weer hier hebben gehad, is lekker ruim.

In de omgeving is veel te doen. De trollstigen moet je echt gereden hebben, wel een beetje erg druk op de top. als je iets over de top verder rijdt kom je in een mooi gebied waar je mooi kunt wandelen. Verder kun je in de buurt prima wandelen , er zijn genoeg wandelpaden. Wij hebben in Andelsnes de Romsdaltrappa beklommen. Een hele klim maar daarna wordt je beloond met een prachtig uitzicht over de fjorden.

Bij het meertje voor de hutten liggen roeibootjes, kano's en luchtbedden. Deze kun je gewoon gebruiken. Het water is heerlijk!

Bij de zomerboerderij ligt een bergmeertje met een roeiboot erbij.