• Type accommodatie

• Waardering

94 accommodaties in

Møre og Romsdal

Reviews over accommodaties in Møre og Romsdal

Prachtig uitzicht op de haven van Geiranger

Maria, 31-5-2017

We bezochten de camping eind mei, in deze tijd is de camping lang niet vol.

Gasten komen meestal later in de middag en vertrekken de volgende dag weer.

Schoon sanitair, redelijke prijs en winkel op 200 meter.

Veel bezoekers van cruiseschepen in Geiranger. Lekker eten bij Brasserie Posten.

perfect hotel met een fantastisch uitzicht!

Nic, 7-8-2016
    Alles was goed! Bedden liggen lekker en er is een minibar. Onze kamer had een balkon met uitzicht over het fjord. Ontbijt was ook helemaal naar onze wensen! Kortom helemaal goed!

Jan, 19-6-2016
    Alles was perfect. We hadden kamer op de 5de verdieping, met geweldig uitzicht over t fjord ook op eigen balkonnetje. Ligging prima (tov pistes weet ik niet). Luxe coffeemachine, goede bedden, prima buffet ontbijt, snelle WiFi, bij de receptie schaal met donuts, ook grote fridge, kortom geen wensen. NB: de foto's op Zoover zijn verouderd. Wij waren er in juni 2016, en alles is nieuw/ vernieuwd. Personeel ook heel vriendelijk. Ik geef niet gauw een 10, maar dit hotel is t zeker waard! Geen wensen.

Wat een uitzicht!!

veggie, 13-8-2014

De hutten van Gjerdset liggen tegen de heuvel aan met een magnifiek uitzicht over het beneden gelegen meer. Wij hebben een week in één van de witte hutten geslapen. De hut was van binnen ruim voor 4 personen, kleine keuken, 2 simpele slaapkamers, een lekkere bank en een eethoek. De veranda, waar wij vaak zaten omdat we fantastisch weer hier hebben gehad, is lekker ruim.

In de omgeving is veel te doen. De trollstigen moet je echt gereden hebben, wel een beetje erg druk op de top. als je iets over de top verder rijdt kom je in een mooi gebied waar je mooi kunt wandelen. Verder kun je in de buurt prima wandelen , er zijn genoeg wandelpaden. Wij hebben in Andelsnes de Romsdaltrappa beklommen. Een hele klim maar daarna wordt je beloond met een prachtig uitzicht over de fjorden.

Bij het meertje voor de hutten liggen roeibootjes, kano's en luchtbedden. Deze kun je gewoon gebruiken. Het water is heerlijk!

Bij de zomerboerderij ligt een bergmeertje met een roeiboot erbij.

Møre og Romsdal scoort een 7,9 uit 10, op basis van 125 reviews