• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Hordaland

Parkeerterrein met Nederlanders

Vincent, 11-8-2017

De huisjes zijn mooi, maar het campinggedeelte is een soort parkeerterrein. De camping is niet afgebakend en ligt naast een weg.

Prima om een nacht te verblijven, maar niet voor veel langer. Het sanitair is goed schoon.

Op loopafstand is een supermarkt.

Huisjes in een prachtige omgeving

ML verhoeven, 4-9-2016
    Dit is een echt skioord wat prachtig gelegen ligt op de bergen.Het huisje was een nette en ruim appartement met een ruime woonkamer/2 ruime slaapkamers en zelfs een droger en een wasmachine.Helaas voor mijn dochter geen Wifi.Daarvoor moet je naar het naast gelegen hotel.Mooie omgeving maar er is in de buurt weinig te doen.Je kunt duidelijk merken dat eind augustus het zomer seizoen voorbij is en alle restaurants/winkels in de buurt al rond 19:00 sluiten.Verder zeer vriendelijk geholpen bij de receptie als je vragen hebt.

Fantastisch hotel met uitstekende ligging

Laura, 25-7-2015
    Wij zijn hier 1 nacht geweest ivm onze rondreis door Noorwegen. Het hotel ligt midden in het centrum. Alles is lopend te bezoeken. Het is een prima hotel. Onze kamer was ruim genoeg. We hebben in het hotel alleen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Dit was prima verzorgd, alleen een beetje druk in het restaurant en daardoor wat weinig plaats en moesten we met andere gasten aan lange tafels zitten.

Top

Marie, 19-5-2015
    Geweldige ligging. Heerlijk bed. Super ontbijt

afgelegen, maar prachtige locatie!!

Lovika, 28-1-2014
    Inderdaad erg afgelegen, maar wat een prachtige locatie. Prijs-kwaliteit is erg goed. Wij zijn hier in 2004 geweest en ik kan het me nog goed herinneren. Een mooi appartement en werkelijk een prachtig uitzicht met een leuk strandje erbij. Wij hadden zeer mooi weer en hebben hier dus met onze meid (die toen net 1 jaar was) van kunnen genieten. Vanuit hier kun je de omgeven gaan verkennen.
Hordaland scoort een 7,8 uit 10, op basis van 146 reviews