Camping Voss

7 reviews over Camping Voss in het Nederlands

Perfect

M. Mol
24-7-2019

Mooie camping aan de rand van het meer, naast zwembad en dichtbij het centrum. Volledig nieuw Sanitair gebouw sinds febr 2019.

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer

A. Walkers
30-8-2015

Ligging is goed maar geen sfeer op de camping. Voor een kleine plek (waar we net onze 3 kleine tenten tegen elkaar aan konden zetten) moesten we voor 3 plaatsen betalen!! Dit hadden we nog nooit eerder meegemaakt. Toiletgebouw oud en vies, geen aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

handig gelegen, verder onder de maat.

asdejong
2-11-2012

De campig ligt mooi aan de rand van het stadje tegen een meer en aan de rand van een stuk bos. Helaas kunnen ze geen nee zeggen en is de camping nooit vol. Dat betekent erg kleine plekken en zelfs al je denkt dat er niks meer bij kan worden tenten nagenoeg tegen elkaar aan gezet. Onze tunneltent werd gezien als bijzonder groot en dat betekende een extra hoog tarief ( ze hadden klein en groot maar dus ook nog bijzonder groot). Personeel was onvriendelijk en niet behulpzaam. Sanitair erg slecht. Geen aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

Een stampvolle camping nabij centrum en meer

T. Bonnema
26-8-2012

Camping Voss ligt aan een meer en op loopafstand van het centrum van Voss. Een mooie strategische ligging voor een bezoek aan Bergen (met auto of trein) en de Flamsbanen. De campingplaatsen zijn erg klein en in hoogseizoen wordt alles heel dicht op elkaar geplaatst. Toiletgebouw aan rand van de camping met sleutel toegankelijk.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping

Pascal
2-8-2011

Voss camping is een mooie camping, in een mooi gebied. De camping ziet er verzorgd uit, met afgebakende plaatsen. De plaatsen zijn klein, voor caravans zijn er een aantal grotere plaatsen (waar wij hebben gestaan). Als je op een kleinere plaats staat sta je tussen de campers, waar je naast je caravan/camper 2 tot 3 meter hebt, en dan komt de volgende caravan/camper.

Rond de camping is voldoende vertier voor kinderen. De camping ligt naast een openbaar zwembad, waar je als kampeerder korting op krijgt. Daarnaast is er een kleine speeltuin, liggen naast de camping voetbal- en volleybalvelden. Verder ligt het aan een meer.

Het sanitair is niet bijzonder. Het gebouw ligt naast de camping, en je hebt toegang tot het sanitair met een sleutel. Douches zijn voorzien van een douchegordijn, wat toch wat vreemd overkomt.

Camping ligt aan de rand van Voss, en inkoopmogelijkheden zijn op loopafstand. Vanuit Voss zijn er veel mooie dingen te doen, zoals een bezoek aan Bergen of het Sognefjord.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Kleine camping met vriendelijke beheerder

d.h.keuning
13-11-2009

Verzorgd terrein als onderdeel van een recreatiegebied aan de rand van de plaats aan een meer. De caravan/camperplaatsen zijn op grind, tentplaatsen op gras. Vele kleine plaatsen, alleen geschikt voor campers. Enkele grotere caravanplaatsen.Toiletgebouw buiten campingterrein, toegankelijk met sleutel. Tijdens weekenden zijn er activiteiten op de naastgelegen sportvelden, waar veel Noren op af komen. Camping is dan overvol. De Noren plaatsen dan dagen van te voren hun grote Campers/caravans op de camping, waardoor er weinig plaats voor passanten.

Gereisd Met partner in juni 2009

2008

Camping ligt aan het meer van Voss

Annemieke
1-6-2008

Camping ligt aan het meer van Voss. De camping ligt mooi in het laagseizoen. In de zomer zet de eigenaar het veel te vol, elk stukje groen werd bezet door een tentje. Sanitair ligt buiten de camping en is erg oud en bruin. je hebt er een sluitel voor nodig. Omgeving is erg mooi en er zijn veel leuke activiteiten op het meer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Voss in Voss , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Voss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.