Camping Tvinde

CampingWeer vandaag10°3°
Camping Tvinde
7,9

7 reviews over Camping Tvinde in het Nederlands

Een mooie beleving van een langverwachte droom.

Schellekens Frans ,
20-10-2016

De camping is goed gelegen en direct aan de waterval. Mooie hutten en rustig. Goed internet en goede bedden.

Mooi gelegen, maar zeer basic

J van den Berg
1-1-2015

De camping ligt direct aan weg 13 en heeft daardoor een fijne ligging.

De camping is een groot grasland, direct aan een sneltromende uitmonding van een enorm waterval. Oorverdovend soms!

Het sanitair is zeer basic. Sommige wc-deuren kunnen niet op slot en de deur van de damesdouche gaat maar voor de helft open, aangezien daar een grote rots voor staat.

Om vier uur is de zon uit het dalletje van de camping en wordt het vochtig en koud.

Tot slot zijn de plaatsen zelf voor het uitkiezen, maar hij er rekening dat het grasland gestaag naar beneden afloopt richting het water. De krik en enkele platte stenen uit de rivier waren onze beste vrienden.

Wifi is gratis, maar niet heel sterk.

Ik zou zeggen een echte doortrekcamping. Er is in de de directe omgeving niks te doen. Voss ligt op 10-12 km. Op de camping staan veel hutten. De kampeerplekken zijn niet al te groot. Het sanitair wordt goed schoongehouden en is in goede staat. Bij de receptie, annex kiosk, kan je inmiddels een hamburger eten en ijsjes kopen. Het is geen winkeltje. Er zijn idd heel wat bussen die hier stoppen om de waterval te zien. Dat geeft wat "drukte" maar is alleen maar vermakelijk. Als de zon er op schijn is de waterval idd schitterend.

mooi gelegen camping

Conny
4-4-2012

De camping ligt bij een waterval. Wij hebben overnacht in een hytte vanwege de stromende regen toen we aan kwamen met onze tent. Helaas de volgende dag verder getrokken naar drogere oorden en zo weinig gezien ter plekke.

Mooie ligging

progressive_arts
26-7-2011

Deze camping ligt vlak naast een behoorlijk waterval (Tvindevossen) en dat hoor je de hele dag door (dit is niet negatief). We hebben met onze tent aan het riviertje gestaan en hadden een goed uitzicht op de waterval en de busladingen met toeristen die elke dag komen kijken.

Zorg dat je het veld bij de toiletten kiest als je een plaatsje uitzoekt anders lopen diezelfde toeristen de hele dag langs je tent.

Het sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden. Er is geen eetgelegenheid op het terrein en ook in de omgeving is er weinig te vinden. Het is een goede camping om te overnachten of om als uitvalsbasis voor dagtrips te gebruiken.

Voor kinderen is er een schommel en een trampoline, maar dit stelt niet heel veel voor. Wij betaalden voor een overnachting voor 2 personen met tent, auto en electriciteit 210 NOK (wat toen het gemiddelde was voor campings in Noorwegen).

De camping ligt aan een prachtige waterval waardoor de ligging fantastisch is maar verder is er niet veel te beleven. Het sanitair is schoon en in goede staat. Voor kinderen is er een schommel maar deze is in slecht staat. Wel is het leuk voor de kinderen om bij lekker weer in de rivier te spelen.

2008

Fantastische ligging zo direct aan de immense waterval !!!

Geen eetgelegenheid te bekennen, wèl een souvenirsshop.

Overdag komen er wel wat dagjestoeristen naar de waterval zien, maar wij vonden dat geen probleem: beetje mensen kijken, v-mn de japanners zorgden regelmatig voor de nodige hilariteit. Camping ligt wel wat afgelegen, er is niet zo heel veel in de buurt. Dus minder interessant voor een langer verblijf ! Alleszins de moeite waard om op zijn minst eens een nachtje het geklater van de waterval te aanhoren !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tvinde in Voss , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tvinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.