Hotel Myrkdalen

Hotel Myrkdalen

We hebben een aantal aanbieders voor Myrkdalen voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

1 review over Hotel Myrkdalen in het Nederlands

We hebben een mooi huisje op de berg gehuurd. Auto is wel aan te raden want wij waren zonder en dan is het veel sjouwen. Vraag dan een skilocker in het hotel. Bij appartement ook zelf eten meebrengen er is niet veel te koop. Bij de skischool duidelijk zijn over het niveau. Ze doen de kinderen automatisch een niveau lager. Maar het vliegen naar wintersport en dan door met taxi is echt heel snel en fijn. Bij touroperator was deze bestemming echt veel goedkoper dan bij andere touroperator. En niet vergeten op oudjaarsavond gaan de kinderen langs de deur voor snoep.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand10 km

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myrkdalen in Voss , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myrkdalen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.