Hotel Jarl

Weer vandaag14°

We hebben een aantal aanbieders voor Jarl voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jarl in het Nederlands

beetje grauw

cookiesdoos
21-7-2010

Alhoewel Voss een prachtig stadje is, en een prima uitvalsbasis voor mooie uitstappen, charmeert hotel Jarl niet echt. Het oogt langs de buitenkant als een onpersoonlijke blokkendoos. De receptie is klein, en je staat er dikwijls te wachten tot eindelijk iemand opdaagt. Aan de achterkant loopt een spoorweg (niet al te veel hinder). Er is wel een grote parking aan de achterzijde, maar deze verhoogt wat de grauwe indruk. Het ontbijtbuffet was zeer lekker en uitgebreid. Al bij al oké, maar niet echt Noors te noemen.

Gereisd Met partner in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jarl in Voss , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jarl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.